Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Kaffemoster skrev:
MuuM skrev:Jag stoppade in min matta i torktumlaren hos Zandrama idag. Tyvärr funkade det inte riktigt som jag tänkt, så jag flätade upp den efter en stund och tumlade korvarna för sig och flätade om sen. Det blev ganska bra. Får se om jag drar upp den igen och flätar om, för jag hade gjort lite fel. Glömde fota innan, ska försöka fota efter. :-)
Jag inser att jag nog måste blöta min sedan när den är ihopsydd, och låta den torka under press - för den är på väg till att bli en skål. Jag som oroade mig för att den skulle bli en skål om man sydde ihop innan man tovade, men det verkar gå bra ändå ;-).
jag har blött och lagt under press, blev bra efteråt!
Dags att fota mina färdiga alster kanske, innan det är dags att slå in dem i julpapper ikväll.

I ärlighetens namn så tror jag att de blev nästan i minsta laget för vuxenrumpor - men de verkar ju bli varma och gosiga att sitta på i alla fall, den del av rumpan som nu får plats :D.
Elina skrev:
Kaffemoster skrev:
MuuM skrev:Jag stoppade in min matta i torktumlaren hos Zandrama idag. Tyvärr funkade det inte riktigt som jag tänkt, så jag flätade upp den efter en stund och tumlade korvarna för sig och flätade om sen. Det blev ganska bra. Får se om jag drar upp den igen och flätar om, för jag hade gjort lite fel. Glömde fota innan, ska försöka fota efter. :-)
Jag inser att jag nog måste blöta min sedan när den är ihopsydd, och låta den torka under press - för den är på väg till att bli en skål. Jag som oroade mig för att den skulle bli en skål om man sydde ihop innan man tovade, men det verkar gå bra ändå ;-).
jag har blött och lagt under press, blev bra efteråt!
Mina blev platta till slut också. Fast det som jag började på först gjorde jag om - för skålen var liten men djup :D och kändes som att det skulle bli för kulligt för att få platt.
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:Dags att fota mina färdiga alster kanske, innan det är dags att slå in dem i julpapper ikväll.

I ärlighetens namn så tror jag att de blev nästan i minsta laget för vuxenrumpor - men de verkar ju bli varma och gosiga att sitta på i alla fall, den del av rumpan som nu får plats :D.
Ja foto :app: mina ska inte ges bort förrän den 30 så jag ska sy ihop dem i helgen.
Sisådär:
Bild
Precis som det ser ut tror jag det lila blev liiiite mindre än det andra. Men eftersom mamma-rumpan är lite mindre än pappa-rumpan fortsätter jag med planen vinrött till pappa och lila till mamma.
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:Sisådär:
Bild
Precis som det ser ut tror jag det lila blev liiiite mindre än det andra. Men eftersom mamma-rumpan är lite mindre än pappa-rumpan fortsätter jag med planen vinrött till pappa och lila till mamma.
Skitsnygga! :app:
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad fina de blev kaffemoster!
Av puh
sofiaengvall skrev:
Kaffemoster skrev:Sisådär:
Bild
Äntligen bilder! Vad härliga!! :)
:iagree: Jättefina! :app:
Användarens profilbild
Av puppan
annelie skrev:jag har tovat min korv äntligen.

på bild 2 har jag rullat ihop men inte sytt ihop ännu.
tvättade med handdukarna
Bild
Bild
Åh vad fina färger, det kommer att bli supersnyggt!
Användarens profilbild
Av Mosan
Vad fint det blev! :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?