Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellynil
Indah; :shock: WOW!
Jag önskar att jag hade kunnat vara en tiondel så duktig som du. Min son hade fullkomligt ÄLSKAT att få Blixten McQueen bilen på sin tårta. Men stackarn kommer nog få nöja sig med en godisferraribil. :wink: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Indah skrev:Här är några av mina grejer som jag har gjort. Jag gillar dock att göra blommor mest :D
Tillägg: Glömde dock att säga: Vilken rolig tråd! Bra initiativ att göra en "figur/modelleringstråd"

Bild

Bild

Bild
Hm. Är du säääker på att du inte lagt dit riktiga blommor, bara? ;-) :lol:

Så fina! :app:
Användarens profilbild
Av Indah
Amiechan skrev:
Indah skrev:Här är några av mina grejer som jag har gjort. Jag gillar dock att göra blommor mest :D
Tillägg: Glömde dock att säga: Vilken rolig tråd! Bra initiativ att göra en "figur/modelleringstråd"
Hm. Är du säääker på att du inte lagt dit riktiga blommor, bara? ;-) :lol:

Så fina! :app:
Tämligen säker, tackar och bockar :tackar:
Ellynil skrev:Indah; :shock: WOW!
Jag önskar att jag hade kunnat vara en tiondel så duktig som du. Min son hade fullkomligt ÄLSKAT att få Blixten McQueen bilen på sin tårta. Men stackarn kommer nog få nöja sig med en godisferraribil. :wink: :Hahaa:
Köp lite modellingpaste och pastafärg och så har du en Blixten-bil som du tittar, vrider och vänder på. Då får du säkert till något som är mycket finare än en godisferrari :tumup:

Men jag vill inte bara se mina verk här, jag vill se andras!!
Av lilla trasdockan
Ska lägga upp bilder men dom är inte så bra :-S
    Av lilla trasdockan
    Har magsjuka i familjen så bilder får vänta ett tag till tyvärr
    Användarens profilbild
    Av ellla
    Snyggt Indah!

Här är Arvids doptårta.
    Fast jag har fått lite hjälp av brorsan, med att lägga på sugarpasten på tårtan och bygga upp med grädde snyggt under och så.

Jag lärde mig i allafall att grädde och sommar inte riktigt går ihop... Den ville inte vispa sig och det slutade med att vi stabiliserade de gräddbaserade fyllningarna med gelatin.

Nästa tårtbak blir till helgen, då har Sambons morföräldrar 80årsfest!
    Användarens profilbild
    Av Jennelii
    ellla skrev:Snyggt Indah!

Här är Arvids doptårta.
    Fast jag har fått lite hjälp av brorsan, med att lägga på sugarpasten på tårtan och bygga upp med grädde snyggt under och så.

Jag lärde mig i allafall att grädde och sommar inte riktigt går ihop... Den ville inte vispa sig och det slutade med att vi stabiliserade de gräddbaserade fyllningarna med gelatin.

Vart är bilden då? ;)
    Användarens profilbild
    Av ellla
    Jennelii skrev:
    ellla skrev:Snyggt Indah!

Här är Arvids doptårta.

Vart är bilden då? ;)
    Den la jag inte in ser jag!!! :hahaa:
    Bild
    Av lilla trasdockan
    Alltid nått :-) jag får bara till skor :-P men ska väl sätta mej ikväll och testa nått annat
    Användarens profilbild
    Av Indah
    Jättefin tårta ellla! Duperfina kallor!
    Vad har du för tårtplaner till 80-årsfesten?
    Av MittNyaJag
    Får se om jag kommer in i den här tråden om en vecka eller så!
    Sonen fyller två och jag ska försöka lägga lite energi på någon rolig tårta. :)

Funderade på det här med SP, tänkte ev göra egen.. Tror inte jag får tag på färdig någonstans här i mina krokar.

Hur "är" MFF? Är den mer som kräm eller blir den oxå ett täcke man kan täcka med?

Vad brukar ni har för fyllningar i era tårtor?
    Av lilla trasdockan
    Inte för att vara petig men fyllning och liknande hoppas jag vi kan prata om i tårt-tråden

Men vad är mmf?
    long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?