Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Vad är det för skillnad i färg och hur de känns?
Storchenwiege Leo Rouge
Didymos Indio Red
Bebina Röd
:?:
Användarens profilbild
Av Anso
Storkis röda är mer klarröd än vad Didy Indio (mer hallonröd) är. Som den "blå" människa jag är så kan jag ha Indio Rubin men skulle inte känna mig hemma i en Storkis Leo Rouge hur fin den än är.

Indiosjalen är inte helt slät utan lite tredimensionellt och väldigt vackert vävd.
Användarens profilbild
Av Mia
Mmm låter fint. Skulle vilja veta hur bebina rot och didy Red skiljer sig/liknar varandra!
Jag har ju redan en rödaktig sjal som jag älskar, Jacob.. är det inte lite väl trist att köpa en röd till då?! Jag är ju liksom också rätt blå... :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Cinnamon skrev:Du har glömt Easycares röda.
http://www.easycare.at/easycare_shop/de ... art_id=273
Nä.. jag ska inte ha ngn mer easy just nu :wink: och den tror jag är rätt knallröd, som botten på eld ungefär.. Jag hade en eld.
Användarens profilbild
Av Ester
Mia - you read my mind :wink:

Jag suktar efter en röd bebina. Jag har faktiskt äht en indio rubio en gång, men jag tyckte att den var så tjock och lite otymplig jämfört med stork inka så jag sålde den. Har kännt på emmahawks indio rubio och den är huuuur mjuk och gossig som helst...så kanske med lite användning...för den är otroooligt vacker....

fast jag hoppas på bebinan
Användarens profilbild
Av emmahawk
Ja, jag undrar om våran didy faktiskt var så otymplig som många säger att de upplever indiosarna? Det var ju vår första sjal och vi var så upptagna med att trassla alla meter så vi hann nog inte känna efter om det var tjockt... :) Nu är den verkligen supermjuk, jag tyckte faktiskt att den var tunnare än den leo röd som jag klämde på på ngn sjalträff. Men det är nog som sagt så, att det ligger i användandet, varje sjals vackraste innersta :) . Jag väntar hem en indio smaragd (turkos) med stor spänning, så jag får väl återkomma om hur de känns i nytt tillstånd. :)
Användarens profilbild
Av emmahawk
ehh, ja det var ju mycket hjälp i röd-valet förresten! :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
...Om det inte är en 5.2 som du vill sälja.. :D
Användarens profilbild
Av emmahawk
Den första och stora kärleken stannar hos oss, och dessutom är den avklippt (jag vet blasfemi...) och nog närmare 4,2... :D
Användarens profilbild
Av annikar
Du kan beskåda min nyinskaffade röda bebina under fotografier och bilder. Jag har inte sett de andra, så jag kan inte jämföra. Men jag tycker att bebinan är ljust vinröd. Egentligen hade jag velat ha den lite mer klarröd, men man kanske inte kan få allt :wink:

Kan iallafall meddela att den är jätteskön att knyta, tunn och smidig (har endast testat hoppediz tidigare).
Användarens profilbild
Av April
Men hur är den röda Bebinan? Vad jag förstått är de färgade Bebina sjalarna inte lika mjuka som just "stjärntecken-sjalarna"... stämmer det???

Kram
Användarens profilbild
Av annikar
April skrev:Men hur är den röda Bebinan? Vad jag förstått är de färgade Bebina sjalarna inte lika mjuka som just "stjärntecken-sjalarna"... stämmer det???

Kram
Jag kan tyvärr inte svara på det eftersom jag aldrig känt på nån stjärntecken. Den röda är inte supermjuk, men inte heller hård och vaxartad som jag läste nånstans att de rutiga var. Tror att den röda kommer att bli mjukare med användningen, den känns redan mjukare efter 2 dagars användning.
Användarens profilbild
Av Mia
En vännina här har just beställt en röd bebina så då kan jag jämföra med stjärntecken sen! Men mjukare sjal än den har jag aldrig känt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?