- mån feb 07, 2011 22:39

Hittade lite matnyttig info till dig också men såg inget direkt om mikrofiber som absorberande material. Men det stod om mikrofleece iaf, kan du ju ta med som innermaterial. Det är Protekos böcker jag kollat i, om du vill kan jag kopiera och skicka till dig.
kvarnvik skrev:Jag har den också och ja det är härliga bilderannbom skrev:runt 1980 skulle jag gissa. Mamma hade sykurser när jag var liten och hade den som kurslitteraturkvarnvik skrev:Inte skratta, det var ju mode då. När kom boken egentligen?annbom skrev:Det finns en hel del skojiga bilder med gravida kvinnor i stora glasögon i den ocksåkvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
och kan tänka sig att kopiera alternativt låna ut mönsterarken till mig? Jag köpte en bok, men säljaren missade den lilla detaljen att mönsterarken inte var medJag betalar förstås alla utlägg
. Hon hade också stora glasögon

Hittade lite matnyttig info till dig också men såg inget direkt om mikrofiber som absorberande material. Men det stod om mikrofleece iaf, kan du ju ta med som innermaterial. Det är Protekos böcker jag kollat i, om du vill kan jag kopiera och skicka till dig.
E 09 och Liten 14
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT