Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
shimzy skrev:tjohej igen..JAg tror att melon använder plastknappar i vanliga kläder, men jag vet inte hur det funkar. Jag undrar också hur det funkar för jag är sjukt sugen på att skaffa en press men syr inte tillräckligt med blöjor för att motivera det hela
vill gärna annvända KAM knappar i mina kläder jag syr men tycker dem blir lite för starka för trikåerna..
är de tnågon som gör det?
vilken storlek på knapparna anväder ni?
ser ju så fint ut med färgerna =)
kvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenDum säljare, så får man inte göra! Du kan få låna av mig. Jag ska väga arken och kolla vad det blir.
och kan tänka sig att kopiera alternativt låna ut mönsterarken till mig? Jag köpte en bok, men säljaren missade den lilla detaljen att mönsterarken inte var medJag betalar förstås alla utlägg
Jenny med Emiliten skrev:Tack!kvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenDum säljare, så får man inte göra! Du kan få låna av mig. Jag ska väga arken och kolla vad det blir.
och kan tänka sig att kopiera alternativt låna ut mönsterarken till mig? Jag köpte en bok, men säljaren missade den lilla detaljen att mönsterarken inte var medJag betalar förstås alla utlägg
kvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
annbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
kvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
annbom skrev:jag köpte den på bokbörsen och inte på tradera, annars hade det blivit negativt omdömekvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
kvarnvik skrev:Jag tror jag har lånat den på biblan en gång för väldigt länge sedan. Den är bra!annbom skrev:jag köpte den på bokbörsen och inte på tradera, annars hade det blivit negativt omdömekvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
Det dummaste är att mamma har den där boken och den har stått i hennes bokhylla i 25 år, men nu när jag behöver den är den spårlöst försvunnen
Vi har den som kurslitteratur i min textilslöjskurs, smidigt med en bok som inte har tillverkats på typ 20 år, men det finns visst inget motsvarande om trikåsömnad.
annbom skrev:Det finns en hel del skojiga bilder med gravida kvinnor i stora glasögon i den ocksåkvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
kvarnvik skrev:Inte skratta, det var ju mode då. När kom boken egentligen?annbom skrev:Det finns en hel del skojiga bilder med gravida kvinnor i stora glasögon i den ocksåkvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
annbom skrev:runt 1980 skulle jag gissa. Mamma hade sykurser när jag var liten och hade den som kurslitteraturkvarnvik skrev:Inte skratta, det var ju mode då. När kom boken egentligen?annbom skrev:Det finns en hel del skojiga bilder med gravida kvinnor i stora glasögon i den ocksåkvarnvik skrev:Knäppjök. Då borde hon ha gett tillbaka pengarna också för så dum är man knappast att man inte vet att det är mönster med. Tur att Jenny har den ocksåannbom skrev:Jag har hört av mig, och hon hade ju ingen aaaaning om att det skulle vara mönsterark tillkvarnvik skrev:Är det någon som har den här bokenKan du inte höra med säljaren så att hon kan skicka mönsterarket till dig?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?