Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mammagumman skrev:Vet inte hur andrahandsmarknaden är. Men jag har mina aningar om att den inte är jättelätt att sälja vidare :wink:
Varför inte? :hmm:[/quote]

Nej, de är hyfsat svårsålda. De är ju så sabla dyra. Jag köpte min för hutlöst mycket (i andrahand)
mammagumman skrev: Malva har flyttat :siishah:

Min Malva blev plöstligt för tung och då fick hon vandra vidare till en annan trevlig typ här på forumet. 8)
Attsingen... Vem är den trevliga typen? Du kan viska bara till mig 8) :lol: Bara så jag vet vems säljesannonser jag ska hålla koll på.
Bubbi skrev:
millla skrev:Hmm, ja att dom är fantastiskt välsydda och vackra, det syns. Dom är helt underbara! Men det är inte i första hand skådebröd jag är ute efter, jag skulle inte välja skönhet framför bekvämlighet. Vilket gör mig väldigt nyfiken på hur en Bubbi-hybrid ser ut... :wink:

Jag skulle vilja ha en MT som mellanting för mannen att använda. Han bär gärna när det ska sovas men knyter inga långsjalar utan tar då Becon och den är inte helt bekväm med alla plastspännen och remmar. En MT kanske skulle vara the shit för honom.
Du får helt enkelt ta och låna en bubbihybrid av mig och testa. :D
Menar du att du lånar ut? Åh, vilket erbjudande. :heart:
Vad händer om jag blir alldeles kär i den? Syr du upp på beställning ifall jag måste ha en egen sen?

Hur ser dom ut? Passar dom en 6-månaders bäbis? Har dom huvudstöd?
Jag har en, som hänger på en krok :roll: 8)

Jag säger såhär: Ruskigt sköna att bära i på magen, inte riktigt lika bra på ryggen (pga de breda axelbanden). Därav det klena användandet här hemma - köpte den "för sent" helt enkelt :(
kajsa kavat skrev:Jag har en, som hänger på en krok :roll: 8)

Jag säger såhär: Ruskigt sköna att bära i på magen, inte riktigt lika bra på ryggen (pga de breda axelbanden). Därav det klena användandet här hemma - köpte den "för sent" helt enkelt :(
Aha, där ser man. Här blir det mer och mer ryggbärande så det gör det lättare att låta bli att klicka på köp-knappen :tackar:

Jag skulle gärna vilja se bilder på era skönheter!

Jag funderar lite över detta, varför är breda axelband inte bra när bär i MT på ryggen? Alternativet är väl smala axelband och det låter inget vidare skönt det heller?
Hur är axelbanden på Kleinsmekkern? Det är lite svårt att se på bilderna, närmast sittdelen är dom ju typ en decimeter (?) eller nåt, är dom lika hela vägen?
millla skrev:
Bubbi skrev:
millla skrev:Hmm, ja att dom är fantastiskt välsydda och vackra, det syns. Dom är helt underbara! Men det är inte i första hand skådebröd jag är ute efter, jag skulle inte välja skönhet framför bekvämlighet. Vilket gör mig väldigt nyfiken på hur en Bubbi-hybrid ser ut... :wink:

Jag skulle vilja ha en MT som mellanting för mannen att använda. Han bär gärna när det ska sovas men knyter inga långsjalar utan tar då Becon och den är inte helt bekväm med alla plastspännen och remmar. En MT kanske skulle vara the shit för honom.
Vad händer om jag blir alldeles kär i den? Syr du upp på beställning ifall jag måste ha en egen sen?

Ja, ska bara sy klart först :lol:
Har en som nästan är klar. Den är blå/röd om det är ok?
Och om du vill ha en så får jag ta mig i kragen och sy en till dig. ;)
Den kommer nog passa en 6-månaders utmärkt, och den har huvudstöd.
Bubbi skrev:
millla skrev:
Bubbi skrev:

Jag blir ju jättenyfiken på dina verk, Bubbi! Har du nån som du kan visa bild på? :app:
millla skrev:

Jag funderar lite över detta, varför är breda axelband inte bra när bär i MT på ryggen? Alternativet är väl smala axelband och det låter inget vidare skönt det heller?
Hur är axelbanden på Kleinsmekkern? Det är lite svårt att se på bilderna, närmast sittdelen är dom ju typ en decimeter (?) eller nåt, är dom lika hela vägen?
Kleinsmekkerns axelband är inte särkilt tjocka, men ganska breda. Om jag bär på ryggen och inte avslutar tibetanskt, skulle de sticka ut över mina axlar på bredden (jag är 1,65 lång och har normala axlar för min längd), men iom den tibetanska knytningen så lägger de sig runt axlarna och jag tycker det blir jättebra. På sambon som är längre och långa Yrr t ex så sitter dem som gjutna även utan detta.
Sen tror jag att Kleinsmekker har ändrat lite på axelbanden sedan jag köpte min, ska jämföras snart med en kompis, då kan jag återkomma med info. :tumup:

Och så undrar jag ju vilken du har, Kajsa Kavat? 8)
Franneke skrev:
Bubbi skrev:
millla skrev:
Bubbi skrev:

Jag blir ju jättenyfiken på dina verk, Bubbi! Har du nån som du kan visa bild på? :app:
Finns en på min blogg (se länk nedan)
Sedan har MuuM en, och Asia en, men de har jag inga bilder på. Men jag får se till att ta kort på den som jag syr på nu.
Bubbi skrev:Detta är min kleinsmekker:
Bild

Den är typ till salu om någon gillar grönt och ugglor. :lol:
OMG :love: Verkligen fin! Men kanske lite fläck-känslig? Är botten vit eller ljusblå?
Vad står det på prislappen...?
Bild

Hittade en där jag bär på ryggen. Jag har väldigt smala axlar, så på mig glider de nästan av liksom, även om jag avslutar tibetanskt. Viktfördelningen blir inte optimal, och det är faktiskt skönare att bära i Angelpacken. Men så är jag ju också en kräsen typ, och har höga förväntningar på mina bärdon 8) :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?