Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag kan inte sluta, det är som porr för en..... ja, inte vet jag, porrälskare :lol: Varje dag hänger jag här http://www.kleinsmekker.dk/group.asp?group=97 och dregglar.

Bild
Bild
Bild

Det finns hur många som helst som jag skulle vilja lägga vantarna på... :love:

Hur många här är det som äger, eller har ägt, en sådan skönhet? Jag måste få veta - är dom lika sköna att bära i som att se på? Det är inte så va? För det skulle ju vara lite för bra (och förödande för min plånbok) för att vara sant... :roll:
Jag har en, och såhär tycker jag. Mina egna hybrider är helt klart bättre :hide:
Men sedan kommer kleinsmekker som god tvåa. Kleinsmekkers är däremot det mest välsydda jag någonsin sett. Det riktigt lyser om dem. Riktigt fina dyra tyger.

Asia har en också, och MuuM har provburit i min. Du får kalla hit dem.
Ja, jag har provburit i Bubbis K men det var så kort tid att jag inte kan uttala mig. Att Bubbis hemsydda hybrider är galet sköna kan jag dock intyga. :tumup:
Hmm, ja att dom är fantastiskt välsydda och vackra, det syns. Dom är helt underbara! Men det är inte i första hand skådebröd jag är ute efter, jag skulle inte välja skönhet framför bekvämlighet. Vilket gör mig väldigt nyfiken på hur en Bubbi-hybrid ser ut... :wink:

Jag skulle vilja ha en MT som mellanting för mannen att använda. Han bär gärna när det ska sovas men knyter inga långsjalar utan tar då Becon och den är inte helt bekväm med alla plastspännen och remmar. En MT kanske skulle vara the shit för honom.
Min ligger i garderoben och finar sig :roll: eftersom jag är lat och alltid väljer becon.
Jag förstår dig helt! :love:

Förr 300 extra kan man få en i toddlerstrl :hide:

Jag är så himla sugen att det är tur att jag inte har några extrapengar just nu. Om jag hade det skulle jag slå till direkt för att ha provat. Sen har dom ju hela tiden "Sale" så det kanske går att få en snygging lite billigare? :tumup:

Vet inte hur andrahandsmarknaden är. Men jag har mina aningar om att den inte är jättelätt att sälja vidare :wink:
mammagumman skrev: Jag är så himla sugen att det är tur att jag inte har några extrapengar just nu. Om jag hade det skulle jag slå till direkt för att ha provat. Sen har dom ju hela tiden "Sale" så det kanske går att få en snygging lite billigare? :tumup:
Snälla, snälla, köp en så att jag får prova!! :D
mammagumman skrev:Vet inte hur andrahandsmarknaden är. Men jag har mina aningar om att den inte är jättelätt att sälja vidare :wink:
Varför inte? :hmm:
Asia skrev:Min ligger i garderoben och finar sig :roll: eftersom jag är lat och alltid väljer becon.
Hur är den att bära i tycker du? Jag antar att om den var skönare än Becon så skulle den inte ligga i garderoben...?
millla skrev:
mammagumman skrev: Jag är så himla sugen att det är tur att jag inte har några extrapengar just nu. Om jag hade det skulle jag slå till direkt för att ha provat. Sen har dom ju hela tiden "Sale" så det kanske går att få en snygging lite billigare? :tumup:
Snälla, snälla, köp en så att jag får prova!! :D
:fnissa: Kanske skall köpa skraplotter idag då?
millla skrev:
mammagumman skrev:Vet inte hur andrahandsmarknaden är. Men jag har mina aningar om att den inte är jättelätt att sälja vidare :wink:
Priset? Själv köpte jag en colibri för dyra pengar jag aldrig kommer få tillbaka. Men jag använder den faktiskt ibland :D
mammagumman skrev:
millla skrev:
Priset? Själv köpte jag en colibri för dyra pengar jag aldrig kommer få tillbaka. Men jag använder den faktiskt ibland :D
Colibri? Jag är uppenbarligen rätt okunnig på MT-fronten. Har du bild på den?
mammagumman skrev:Här ligger den längst ner i traven. Den är väldigt stadig. I brun manschester och med panel av ljusrosa ylle. Helt ok att bära Malva i. Hon gillar den för att den är jåååsa förstås. :D

Bild
Ahh, tack. Bra bild, man ser ju preciiis hur den ser ut... :lol: :wink:

Men vad är det för snyggt som ligger i mitten? Malva? När ska du tröttna på den? :bryn:
millla skrev:
mammagumman skrev:Här ligger den längst ner i traven. Den är väldigt stadig. I brun manschester och med panel av ljusrosa ylle. Helt ok att bära Malva i. Hon gillar den för att den är jåååsa förstås. :D

Bild
Ahh, tack. Bra bild, man ser ju preciiis hur den ser ut... :lol: :wink:

Men vad är det för snyggt som ligger i mitten? Malva? När ska du tröttna på den? :bryn:
Malva har flyttat :siishah:

Min Malva blev plöstligt för tung och då fick hon vandra vidare till en annan trevlig typ här på forumet. 8)
millla skrev:Hmm, ja att dom är fantastiskt välsydda och vackra, det syns. Dom är helt underbara! Men det är inte i första hand skådebröd jag är ute efter, jag skulle inte välja skönhet framför bekvämlighet. Vilket gör mig väldigt nyfiken på hur en Bubbi-hybrid ser ut... :wink:

Jag skulle vilja ha en MT som mellanting för mannen att använda. Han bär gärna när det ska sovas men knyter inga långsjalar utan tar då Becon och den är inte helt bekväm med alla plastspännen och remmar. En MT kanske skulle vara the shit för honom.
Du får helt enkelt ta och låna en bubbihybrid av mig och testa. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?