Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har kommit på en modell jag varit sugen på att exprimentera lite med.
Och nu ska vi bara se vilken teknik det blir. Ska bli spännande att se resultatet! :D
vad alla funderar och är duktiga...jag försöker bara överleva på jobbet med min förkylning! :roll:
Och med tanke på att jag jobbar i en mataffär kan jag inte burra in mig i något varmt...fryser som bara den gör jag!

Men undermedvetet funderar jag nog lite ändå...
Maddemoa skrev:Låg och planerade väska när jag ammade bebisen till sömns innan. Så nu har jag en plan i alla fall :tumup:
Ja, visst är det en rätt bra tid det där - om man använder den rätt så kan man komma på rätt bra saker då! :tumup:
Ibland ligger jag bara och hoppas och håller tummarna för att det ska gå fort tills hon somnar så man kan gå och göra det man behöver, men då går det ju garanterat inte snabbt, så om man istället funderar på saker man behöver klura på så går det undan som tusan :hund:

Det här ska bli superkul hörrni! :mrgreen:
Jag har en ganska klar ide just nu för vad jag vill göra, har valt tyg till foder också så nu gäller det att hitta lämpligt yttertyg i gömmorna... 8)
Nästan klar med fodret idag. :tumup: Det här var roligt :app:

Åh vad jag är spänd på allas slutresultat. Lova nu att fota och visa i tråden. :this:
Åhhh, det här är så roligt!!! :app: :app: :app:
Jag har börjat sy på väskan nu, och är så nöjd!
Lyckades hitta precis vad jag letade efter... Hoppas bara min person också gillar den när den blivit klar!
Annars är jag själv spekulant på den kan jag säga...
camsch skrev:Åhhh, det här är så roligt!!! :app: :app: :app:
Jag har börjat sy på väskan nu, och är så nöjd!
Lyckades hitta precis vad jag letade efter... Hoppas bara min person också gillar den när den blivit klar!
Annars är jag själv spekulant på den kan jag säga...
:lol: Varje jul så brukar "rimmet" på nån av julklapparna mellan mig och min syster vara
Om inte du vill ha den så tar jag den...
Tur att vi har samma smak - eller otur kanske man skulle säga, för ibland har man hittat en så snygg sak att man verkligen skulle vilja ha den själv... :oops: :lol:
Jag är faktiskt klar... :rodna:

Det är inte för att stressa någon annan, utan därför att jag varit fast hemma med sjuka barn nu ett par dagar. Tillräckligt sjuka så de är däckade, vilket har gett mig mycket mer tid än jag brukar ha vid symaskinen... I normala fall skulle det tagit mycket längre tid!

Så, en liten sneak peak kanske? Förhoppningsvis åker den till sin ägare i helgen.

Bild
camsh - inget ont (=sjuka) som inte har ngt gott med sig!(=sytid) :tumup:

Ska bli spännande att se fullversionen av väskan sen! :D

Här hemma är det jag själv som varit sjuk den senaste veckan, så den ork jag har haft har gått till barn och skola så jag har inte ens letat fram material ännu... :roll:
Tack och lov för att det är helg nu så att jag har tid att ta mig in i förrådet! :vågen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?