Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Jag sitter och syr på namnetiketter från mina namnband på de senast sydda plaggen. Vad snyggt det blir!Dottern sa i morse:![]()
Humleblomstern skrev:Har någon ett tips på var jag hittar roliga mönster på damtoppar i trikå? Jag tänker mig med något litet rynk fram, eller en snygg skärning. De jag hart sett i ottobre känns lite väl tantiga... Kanske för att en del av deras modeller är tanter?om du har ett basmönster du tycker sitter bra är det lätt att fixa själv
Moson skrev:Åh, vågar jag det? Jag kanske borde... För jag har ett bra mönster på en tröja som sitter riktigt bra... Hm...Humleblomstern skrev:Har någon ett tips på var jag hittar roliga mönster på damtoppar i trikå? Jag tänker mig med något litet rynk fram, eller en snygg skärning. De jag hart sett i ottobre känns lite väl tantiga... Kanske för att en del av deras modeller är tanter?om du har ett basmönster du tycker sitter bra är det lätt att fixa själv
Humleblomstern skrev:Det är klartMoson skrev:Åh, vågar jag det? Jag kanske borde... För jag har ett bra mönster på en tröja som sitter riktigt bra... Hm...Humleblomstern skrev:Har någon ett tips på var jag hittar roliga mönster på damtoppar i trikå? Jag tänker mig med något litet rynk fram, eller en snygg skärning. De jag hart sett i ottobre känns lite väl tantiga... Kanske för att en del av deras modeller är tanter?om du har ett basmönster du tycker sitter bra är det lätt att fixa själv
Fryle skrev:zandrama skrev:Jag sitter och syr på namnetiketter från mina namnband på de senast sydda plaggen. Vad snyggt det blir!Dottern sa i morse:![]()
- Jag tycker det är fint med mina märkeskläder!
- ???
- Ja när du syr på ditt märke på saker du gjort till oss.
ellla skrev:Jag sitter och syr nya gardiner till sovrummet!
Hissgardiner... Och så kommer sambon och gnäller på att de inte blir mörka nog...
SCSI skrev:Testsydde en mei tai i natt av en bit gammal senapsgul manchester + 70talsgrönt lakan som foder (och blå ikea-fleece som vaddering).Sådär kan du väl inte säga utan att visa bild
Rätt nöjd - även om jag verkligen inte borde sy mitt i nätterna eftersom jag fick sprätta hur många gånger som helst när jag sytt fel... den är lite sned och jag funderar på att göra axelbanden avsmalande eftersom det är lite knöligt att knyta. Åsså måste jag banka i några tryckknappar att hålla uppe nackstödet med. Men joel provsover den just nu och verkar inte ha några klagomål! (Själv önskar jag att jag tagit mig tid att tvätta tyget först - det luktar gammalt unket linneskåp, där det legat och väntat på rätt projekt länge) än så länge.
Fryle skrev:zandrama skrev:Jag sitter och syr på namnetiketter från mina namnband på de senast sydda plaggen. Vad snyggt det blir!Dottern sa i morse:![]()
- Jag tycker det är fint med mina märkeskläder!
- ???
- Ja när du syr på ditt märke på saker du gjort till oss.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?