Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
kvarnvik skrev:Nu kommer det lite bilder, de ligger på fb, så jag hoppas att alla kan se, jag vet inte riktigt hur det funkar, säg till om ni inte ser.

Först lite ur "Tuniques pour petits et grands"

Bild
Den här modellen gillar jag. Den brukar sitta bra på mig. Skulle man kunna be om att få se en bild hur de är konstruerade.
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
miom skrev:
kvarnvik skrev:Nu kommer det lite bilder, de ligger på fb, så jag hoppas att alla kan se, jag vet inte riktigt hur det funkar, säg till om ni inte ser.

Först lite ur "Tuniques pour petits et grands"

Bild
Den här modellen gillar jag. Den brukar sitta bra på mig. Skulle man kunna be om att få se en bild hur de är konstruerade.
Den där gillade jag också :tumup:

Tack för titten Kvarnvik :D Kan du franska?
Användarens profilbild
Av tweed
Jag kan inte franska, men jag tror att det går att förstå instruktionerna ändå. Storlekarna går till 40-42, kan ju vara bra att veta.
Av Smultronbarn
kvarnvik skrev:Jag kan inte franska, men jag tror att det går att förstå instruktionerna ändå. Storlekarna går till 40-42, kan ju vara bra att veta.
Är det stort i frankrike? :roll: :fnissa:
Av Ponyo
kvarnvik skrev:Jag kan inte franska, men jag tror att det går att förstå instruktionerna ändå. Storlekarna går till 40-42, kan ju vara bra att veta.
40-42 i svenska storlekar? För om jag inte minns fel så är 42 = 38 de ggr jag handlat franska märken.
Användarens profilbild
Av tweed
Bubbi skrev:
40-42 i svenska storlekar? För om jag inte minns fel så är 42 = 38 de ggr jag handlat franska märken.
Ska kolla vid tillfälle
Av Smultronbarn
Kajsabajsa skrev:Har gjort en liten beställning från Frankrike 8)
Spännande! :app:
Av Smultronbarn
Vilken fin bok med tunikor! :D

Jag såg nu på adlibris att det ska komma ut en ny tunika/klänningsbok av den japanska författaren, och den ska kosta 131 kr, och är dessutom på engelska denna gång! :tumup:

Stylish Dress Book: Wear with Freedom av Yoshiko Tsukiori

Bild finns här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0804843155

Förresten, blev det dyrt att beställa från Frankrike? Är det knepigt om man inte är jättebra på franska? :mitvit:
Av Smultronbarn
Oj, såg nu att denna tråd var lite gammal, kanske ska priva att pm:a istället om ingen svarar. 8)
Användarens profilbild
Av tweed
Smultronbarn skrev:Vilken fin bok med tunikor! :D

Jag såg nu på adlibris att det ska komma ut en ny tunika/klänningsbok av den japanska författaren, och den ska kosta 131 kr, och är dessutom på engelska denna gång! :tumup:

Förresten, blev det dyrt att beställa från Frankrike? Är det knepigt om man inte är jättebra på franska? :mitvit:
Den boken är den japanska som det talas om först i tråden.
Det var nog inte så dyrt att beställa från Frankrike, 373 kr för två böcker med frakt står det här på förstasidan :D
Jag har fortfarande inte sytt något ur dem, längtar tills jag är färdig med pluggandet till sommaren, så jag får lite tid.
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
kvarnvik skrev:
Smultronbarn skrev:Vilken fin bok med tunikor! :D

Den boken är den japanska som det talas om först i tråden.
Det var nog inte så dyrt att beställa från Frankrike, 373 kr för två böcker med frakt står det här på förstasidan :D
Jag har fortfarande inte sytt något ur dem, längtar tills jag är färdig med pluggandet till sommaren, så jag får lite tid.
Vilken fransk sajt kollar du Kvarnvik?

Undrar jag nyfiket :-)

Edit: äh, nu ser jag ju att du skrivit franska Amazon, så du behöver inte svara :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?