Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

annelithor skrev:Undran - har byteskompisar pm:ats ut? Eller jags om fattat fel? :oops:
Det är på G! jag skriver i tråden när alla har fått.
Det tar lite tid ni är ju så många! åsså är det ju lördagkväll också :wink:
NU! har alla fått varsin byteskompis!
om det är någon som inte har fått PM än så får ni höra av er illa kvickt,
jag har druckit nåt glas vin så jag kan ha rört till det :wink:
Om det är nån som är kattägare och ska skicka till nån som har uppgett allergi så får ni hojta,
jag har försökt särskilja allergikerna men det är många kattägare på sjalbarn tydligen...
Sia skrev:ursäkta jag ser det inte, men ändrade Fryle just på något?
jag vill inte missa nån allergi eller nåt när jag delar ut byteskompisarna.
Jag lade till tk81 önskemål som fallit bort, men nu har de fallit bort igen.
Vi är med (i bokstavsordning);

Annelithor Gillar retro, jordnära och turkost. Både katter och hund. Vill ej göra någon beställnning så, då tappar det ju charmen med ett byte, men jag använder EJ hanväska, mina väskor agerar ofta skötväska/picknick/pryl-sak-väska :)
Binaem Gillar retro, stora blommor och glada färger. Rosa, orange, grön är nog favoriterna. Har marsvin som bor en hel våning upp från tygerna och är inte allergisk.
camsch Gillar INTE retro, använder INTE handväska, utan snarare picknick/pryl/extrakläder-väska. Men gillar starka färger och de flesta färger utom brunt och gult. Favoritfärger är turkos, cerise, mörk lila, mörk grön. Har ganska nyligen haft hund, inga större allergier här.
carro83 Är öppen för det mesta men inte alltför retro! Inte rosa! Har hund! Inte för liten men inte för stor :lol: gärna något litet fack till mindre saker som mobil och dylikt! Kan mycket väl komma att användas som både handväska och skötväska hos mig! (blir så med alla mina väskor)
CrazyMagpie´s väskor brukar behöva vara stora och rymliga för att rymma alla böcker, matlådor och extrakläder som hon brukar packa med sig när hon är på vift.
Har katter.
Kajsabajsa Gillar färgstarkt, retro, mis-match och funktionellt. Inga djur och ingen är allergisk.
Lojse Gillar, färgglatt(barn/retro), mörka färger(punk/rock) samt jordfärger(bohemiskt). har hund (och använder inte små väskor. :oops: )
MaddemoaGillar färgstrarkt, mönster och retro, gärna något rymligt då jag har en förmåga att släpa med mig halva huset :wink:
MikaelaJL Älskar retro, helst inte rosa och helst inte liten handväska. Ingen allergi och inga djur.
noranora Gillar det mesta :) Har en pälsig hund och ingen allergi.
Plutteli Gillar det mesta, gärna färgglatt. Just nu använder jag bara "barnvänliga" väskor eftersom fjutt hänger med över allt. Vill inte önska för mycket utan bli överraskad! Jag har katt.
Puppan Gillar retro och färgglatt. Har just nu behov av en väska av modell större.
Rithelo Gillar också det mesta, är dock ingen klä-upp-mig-människa, så blir det för "fint" känner jag mig obekväm :lol: därmed brukar det funka bra med lite tuffare, alt. lite mer retro-känsla på saker :tumup: Vi har katter som fäller vinterpäls som attans... :roll:
SaraLjGillar det mästa men har lite svårt för orange. Annars älskar jag färg och mycket mönster! Pluggar till sjukgymnast och har jämt en unge fastknuten på ryggen. Så gympapåsar, skolboksväskor och dyligt som går att bära med unge på ryggen vore kanon. Sist jag var på finare kalas så upptäckte jag att jag inte äger någon aftonväska och fick låna av en kompis. Så det vore kul med en lite mindre väska också. Gillar överaskningar...
tk81 är öppen för det mesta, men gärna något rymligt och funktionellt
Trulsamin Har både hund och katt. Gillar färgstarkt men inte skrikigt men är inte särskilt kräsen. Använder inte turkosa saker (Trots att det är en jättefin färg)
Smultronbarn Använder väska/tygkasse/axelväska/ryggsäck varje dag! Många småfack, varav några "låsbara" är bra, och att den är skön att bära, praktisk och fin att titta på. :loving: Gillar lila i alla möjliga varianter, cerice, mossgrön, svart, kornblå - men även andra fina färger går bra. :tumup: Brukar sällan använda orange, röd och brun (och helst inte ihop). Maken är kattallergisk, men det brukar gå bra om vi "rollar av" grejjerna. Tillägg: gillar inte starkt småmönstrade tyger, blir lite yr i huvvet då... :roll:
zandrama Har katt (som gärna sover i syrummet), älskar retro, gärna färgstarkt, men inte neon och illskrikigt. Önskar nånting rymligt och funktionellt.
zmurfan Är allergiker, ingen stor fan av retro, använder blått, rött, lila och svart mest på kläder.
Jag tror jag vet vad jag ska göra för modell, men nu när jag rotade efter bra material till väskan fick jag helt andra idéer... 8)
annelithor skrev:Februari ut om ingen annan tycker något annat?
Låter bra det!

Och jag har kommit på en modell :vågen:
Nu ska jag "bara" hitta material, men det är den roliga biten :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?