Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av idamlolsson
Jag har ganska dålig koll på olika sjalar även om jag har burit mycket. Så snälla, ge mig tips på vad som skulle kunna vara den perfekta sjalen :D

Den måste vara mjuk och ganska tunn.
Den ska nog helst ha raka ändar.
Den ska vara någonstanns mellan 3,6 0ch 4,2, för ryggbärande.
Den ska helst vara enfärgad.

Jag bär nu i en helröd Easycare, som vi älskar, men den är sååå lång när lillen ska upp på ryggen. Så jag behöver alltså en korare än 4,7 m. Till storasyster provade jag även en hoppe, som kändes väldigt tjock och klumpig jämfört med easyn, och en Girasol, som jag gillade men som fick flytta för tt jag inte riktigt kom överens med färgen.

Så, vad behöver jag nu?? :help:
Användarens profilbild
Av idamlolsson
thowida skrev:en kortare easy :Hahaa:

en didymos indio?
Ja, men visst är det väl en kortare easy jag vill ha. Men det kanske finns fler alternativ tänker jag..

Indio... ja, kanske det. Jag har fått för mig att de är lite tjockare. Har lite struktur liksom. Stämmer det?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Låter nog som du söker en kortare Easycare :wink: (för det är ont om enfärgade bärsjalar med raka ändar)
Andra enfärgade bärsjalar för ryggknyt skulle kunna vara Calin Bleu gauzesjal samt att vissa Ellevill Zara är mönstervävda i samma färg och upplevs därför som enfärgade (se t.ex. Zara Coffe på bilden nedan). Fast gauzen har snedskurna ändar och Zaran mycket snedskurna ändar, så är det väldigt viktigt att ha raka ändar kanske de går bort, om du inte vill klippa och ordna raka ändar på dem :| (finns de som gjort det)
Kan även tillägga att jag kan anses som partisk i och med att jag säljer bärsjalar.

Bild
Av sjaltokan
idamlolsson skrev:
thowida skrev:en kortare easy :Hahaa:

en didymos indio?
Ja, men visst är det väl en kortare easy jag vill ha. Men det kanske finns fler alternativ tänker jag..

Indio... ja, kanske det. Jag har fått för mig att de är lite tjockare. Har lite struktur liksom. Stämmer det?
Mina indio är lika tunna som easycare men den har ju struktur så jag kan tänka mig att många upplever den tjockare men de är väldigt lättknutna och jag gillar att de är aningen smalare när jag knyter på ryggen.

Men smaken är som baken.. :wink:
Användarens profilbild
Av idamlolsson
Men var kan man få tag på enfärgade easy? Finns de fortfarande?

Har faktiskt kollat på Ellevill sjalarna, men inte riktigt fastnat för någon är.

Funderar lite på en svart Didymos ellips.

Varför ska det vara så svårt att välja...
Av sjaltokan
idamlolsson skrev:Men var kan man få tag på enfärgade easy? Finns de fortfarande?

Har faktiskt kollat på Ellevill sjalarna, men inte riktigt fastnat för någon är.

Funderar lite på en svart Didymos ellips.

Varför ska det vara så svårt att välja...
Jag tror de enfärgade var limited, så det är väl att leta på begagnat marknaden
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?