Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle ni kunna tänka er att ta på en två-tre åring en topp i svart glittrig sammet?

Ja
24
57%
Nej
18
43%
Användarens profilbild
Av karinmaria
Min son skulle gillat det ..... jag röstade ja!
Användarens profilbild
Av Panakeia
den visar inte magen...dessutom e den nog rät mycket förstor för tjejjen så den går snarae till knäna! :lol: :lol: (jo, den e färdig nu så....)
Användarens profilbild
Av vanja77
Hmmmm njaaaaääääääaaa vet faktiskt inte beror på modelen jag föredrar att mina barn har på sig barnkläder... kanske till fin men??
Tycker annars det verkar himmla opraktiskt...
Användarens profilbild
Av Panakeia
inte nån ide, har tagit tusen kort i olika ljus, vinklar, blixtrar, men ingen återger tyget som det serut, och modellen e ju vanlig basic...
Användarens profilbild
Av April
Saga älskar ALLT som glittrar oavsett färg - så hon hade nog blivit överlycklig. Sagas kusin (Leon) har svart som favoritfärg - så även han hade blivit glad :-D

Vad är det som säger att svart inte är en barnfärg - hur vet vi hur barn tänker? ;-) Min mamma köpte aldrig nejlikor för att de var begravningsblommor - själv älskade jag dem när jag var liten :-D (Fast när denna mamman väljer - så köper hon inte heller svart ;-) - tycker inte om svart :-))

Kram
Användarens profilbild
Av Madde
Jag svarade ja! Sophie ÄLSKAR allt som glittrar... Ronja har inte börjat visa såna sidor än, men jag tror att hon kommer tycka som storasyster... :roll:

När det gäller svart så jag jag några svarta tröjor till ungarna och det blir jättesnyggt till deras rosa byxor... :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
så, nu kommer en bild, men den är dock inte helt rättvis, men den funkar....
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?