Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellasario
Mårbacka skrev:
Ellasario skrev:Jag ninjar tråden lite.....
Tycker redan att trikåsjalen börjar ge dålig avlastning, och med tanke på att lillfisen redan har gått upp 300g på en vecka så kommer jag nog behöva avlastning snabbare än jag trodde... :)

Så....en vävd, mjuk, och sval sjal..för min lillfis blir jättevarm...
Har du hunnit prova Mimmis?
den är verkligen jättesval och skön!
måste nog öva på att knyta dock för jag tycker att hon svajar lite ändå....

dubbelt kryss verkar hon gilla, hon kan liksom ha ben och armar fria då....

jag köper den i alla fall jättegärna :)
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Ellasario skrev:
Mårbacka skrev:
Ellasario skrev:Jag ninjar tråden lite.....
Tycker redan att trikåsjalen börjar ge dålig avlastning, och med tanke på att lillfisen redan har gått upp 300g på en vecka så kommer jag nog behöva avlastning snabbare än jag trodde... :)

Så....en vävd, mjuk, och sval sjal..för min lillfis blir jättevarm...
Har du hunnit prova Mimmis?
den är verkligen jättesval och skön!
måste nog öva på att knyta dock för jag tycker att hon svajar lite ändå....

dubbelt kryss verkar hon gilla, hon kan liksom ha ben och armar fria då....

jag köper den i alla fall jättegärna :)
Kul om ni gillar den, jag älskar ju som sagt färgen... Om du kommer med till Södertälje den 8:e kanske vi kan träna att knyta lite. Har du sett den här tråden; http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=179268

Ursäkta, Kristina för trådkap :oops: ....
Av herilane
Du säger visserligen att du vill ha en vävd men jag skulle också tipsa dig att prova MaM Eco. Trikå, men väldigt stabil trikå. Jag tycker att den knappt har någon stretch alls, åtminstone det exemplaret jag har hemma.

Jag har precis samma preferenser som du. Jag har en Easycare, en gås och en MaM Eco (och har tidigare provat Didy vågor, som jag tyckte var för tjock och sträv, och BB slen, som var min första sjal och HELT fel för mig).

ECn älskade jag först men tycker nu att den är för bred, och på gränsen till för tjock. Gåsen gillar jag för den är tunnare, och MaM Eco för att den är smalare. Än har jag inte hittat den ultimata sjalen.
Användarens profilbild
Av Kristina
herilane skrev:Du säger visserligen att du vill ha en vävd men jag skulle också tipsa dig att prova MaM Eco. Trikå, men väldigt stabil trikå. Jag tycker att den knappt har någon stretch alls, åtminstone det exemplaret jag har hemma.

Jag har precis samma preferenser som du. Jag har en Easycare, en gås och en MaM Eco (och har tidigare provat Didy vågor, som jag tyckte var för tjock och sträv, och BB slen, som var min första sjal och HELT fel för mig).

ECn älskade jag först men tycker nu att den är för bred, och på gränsen till för tjock. Gåsen gillar jag för den är tunnare, och MaM Eco för att den är smalare. Än har jag inte hittat den ultimata sjalen.
Tack för tipset. :) Har köpt en natibaby diamond som Scharlott tipsade om och det lutar åt att jag är helnöjd med den faktiskt. Har funderat på mam:en tidigare, men min lovey duds är också stabilare än de flesta trikåsjalar och jag tycker ändå det blir för tungt de dagar jag bär typ konstant. Du kanske också skulle prova en natibaby? ;)
Av herilane
Kristina skrev:Har köpt en natibaby diamond som Scharlott tipsade om och det lutar åt att jag är helnöjd med den faktiskt. Har funderat på mam:en tidigare, men min lovey duds är också stabilare än de flesta trikåsjalar och jag tycker ändå det blir för tungt de dagar jag bär typ konstant. Du kanske också skulle prova en natibaby? ;)
Fast de ser så tråkiga ut... på bild i alla fall. Och dyrt att köpa en sprillans ny sjal. Hmm.
Användarens profilbild
Av Kristina
herilane skrev:
Kristina skrev:Har köpt en natibaby diamond som Scharlott tipsade om och det lutar åt att jag är helnöjd med den faktiskt. Har funderat på mam:en tidigare, men min lovey duds är också stabilare än de flesta trikåsjalar och jag tycker ändå det blir för tungt de dagar jag bär typ konstant. Du kanske också skulle prova en natibaby? ;)
Fast de ser så tråkiga ut... på bild i alla fall. Och dyrt att köpa en sprillans ny sjal. Hmm.
Min är jättesnygg nu när jag färgat den turkos. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?