Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lojse skrev:mähn ni vet ju inte till vem ännu.. jag vågar inte förens jag ser vem jag får... vill ju inte göra något HELT fel :lol:
:iagree:
Men jag har börjat spåna lite i huvudet i alla fall....
camsch skrev:
Lojse skrev:mähn ni vet ju inte till vem ännu.. jag vågar inte förens jag ser vem jag får... vill ju inte göra något HELT fel :lol:
:iagree:
Men jag har börjat spåna lite i huvudet i alla fall....
:iagree: Jag har inte börjat spåna ens... vill ju veta som sagt vem som jag ska skicka till... Även om retro verkar gå hem hos många ;)
Kajsabajsa skrev:
Jag har bara börjat med fodret. Ytterväskan gör jag inte förrän jag vet vem som ska få den :wink: .
Smart upplägg där måste jag säga - för min första reaktion var samma som Lojses. :tumup:
CrazyMagpie skrev:
Kajsabajsa skrev:
Jag har bara börjat med fodret. Ytterväskan gör jag inte förrän jag vet vem som ska få den :wink: .
Smart upplägg där måste jag säga - för min första reaktion var samma som Lojses. :tumup:
jag har bestämt teknik och material.. färgval och detaljer bestämmer jag när jag vet vem det är! :tumup:
Sen har jag en annan kommentar.. visst är det bra att få en hint om vad alla gillar.. men jag tycker ofta det blir lite önskeliste-varning över det hela.. Storlek på väskan, stil. färger etc.. Dels kanske den som ska göra inte har möjlighet att tillgodose önskemålen, det ska ju vara recycle.. och framförallt så tycker iaf jag att det förtar lite av spänning med att försöka klura ut vad den man ska ge till gillar/vill ha..
Lite av tjusningen med bytes trådarna är ju att få något som någon annan gjort - till mig för att dem tror att jag blir glad av just det! Inte beställningsjobb..
Fast det kanske bara är jag som är på surigt humör idag.. :roll:
little_me skrev:Sen har jag en annan kommentar.. visst är det bra att få en hint om vad alla gillar.. men jag tycker ofta det blir lite önskeliste-varning över det hela.. Storlek på väskan, stil. färger etc.. Dels kanske den som ska göra inte har möjlighet att tillgodose önskemålen, det ska ju vara recycle.. och framförallt så tycker iaf jag att det förtar lite av spänning med att försöka klura ut vad den man ska ge till gillar/vill ha..
Lite av tjusningen med bytes trådarna är ju att få något som någon annan gjort - till mig för att dem tror att jag blir glad av just det! Inte beställningsjobb..
Jo fast jag tycker väl att det är bra att veta om någon verkligen inte gillar nån färg eller om hen BARA har lila kläder så att man inte väljer skrikgrönt till det osv (Jaja, jag överdriver liiiiite ;) ) Jag blir superduperglad för vad jag än skulle få faktiskt, sen så brukar jag snoka lite grann efter den som jag ska göra åt men alla är inte lika oanonyma som andra så ibland kan det vara jättesvårt att snoka reda på vad någon annan gillar... Men oavsett om du är på surigt humör eller inte så har du absolut en poäng ;)
little_me skrev:Sen har jag en annan kommentar.. visst är det bra att få en hint om vad alla gillar.. men jag tycker ofta det blir lite önskeliste-varning över det hela.. Storlek på väskan, stil. färger etc.. Dels kanske den som ska göra inte har möjlighet att tillgodose önskemålen, det ska ju vara recycle.. och framförallt så tycker iaf jag att det förtar lite av spänning med att försöka klura ut vad den man ska ge till gillar/vill ha..
Ja, så tycker jag med, och tänker därför att det folk skriver kanske mer handlar om favoriter än att jag måste följa det (dock syr jag givetvis inte något i en hat-färg, om min bytespartner anger det).
Men det blir ibland en balansgång mellan att det känns som en utmaning att göra något någon annan önskar, och att det tvärtom ska kännas oinspirerande att inte kunna hitta på mer fritt. Just därför brukar jag själv ange att jag blir glad för nästan vad som helst :wink:
Att man, som vi nu gjort, skriver lite om vad man gillar - ser jag inget fel i. Jag iaf vill veta lite om personens smak för att inte göra en totalmiss och så kommer det jag ger bort att bara ligga i en låda.

Sedan ser jag det man skriver, som en lite hint i rätt riktning. För trots att det blir lite "beställning" över det hela så tänker jag så här: Ja, det blir så som min bytespartner vill ha det - Men! det är ju ändock jag och inte hen som gör saken/prylen/pysslet, så det blir iaf min prägel på det hela och inte blir det, som i det här fallet, en väska som hen skulle gjort själv. Det blir med hens hintar men mina ideer och tankar :)

Rörigt men någon kanske fattar :Hahaa:
Jag läser det inte som någon beställning och menar det inte heller så när jag skriver. Tar det mer som info om min mottagare och inte en checklista som jag måste uppfylla allt på . Skulle inte vara så roligt om den jag gör till absolut inte gillar retro och så gör jag något väldigt retro tex. Det är inte alla som det är så lätt att ta reda på fakta om heller.
Trulsamin skrev: Jo fast jag tycker väl att det är bra att veta om någon verkligen inte gillar nån färg eller om hen BARA har lila kläder så att man inte väljer skrikgrönt till det osv (Jaja, jag överdriver liiiiite ;) ) Jag blir superduperglad för vad jag än skulle få faktiskt, sen så brukar jag snoka lite grann efter den som jag ska göra åt men alla är inte lika oanonyma som andra så ibland kan det vara jättesvårt att snoka reda på vad någon annan gillar... Men oavsett om du är på surigt humör eller inte så har du absolut en poäng ;)
och jag som ÄLSKAR grönt med lila :tumup:

och jag tycker att det är jätte bra med lite "gillar"tips, för jag känner nästan ingen här på forumet och jag vill försöka få min mottagare så glad som möjligt.. och jag skulle tycka att det var jätte tråkigt att ge bort något som är helt fel och som blir liggande eller skänks bort direkt..

sedan vet ju alla att man gör sitt bästa med det man har! och blir glad för bara tanken!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?