Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miang
Jag har en 3 mån liten kille på 6 kilo som jag bär dagligen i en Tricotti (2 band av trikå). Jag bar även hans bror i den sjalen tills han var upp mot 9 månader. Jag har dock börjat få ont i höfterna och undrar om det är sjalens fel. Jag har aldrig haft ont på det här viset förut... Lillen vill gärna bli lite gungad i sjalen när han ska komma till ro, kan det slita på höfterna tror ni? Ryggen har jag inga problem med alls.

Tror ni det skulle funka bättre med en lång vävd sjal? Är den skonsammare mot kroppen? Jag vill gärna kunna fortsätta bära men är inte så sugen på att slänga ut en massa pengar på en ny sjal om inte problemet går över.
Av sjaltokan
Hej och välkommen hit.
Låter som det kan vara fogarna som spökar hade du problem med foglossning under graviditeten?

Eftersom du med tri cotti bara bär på axlarna så blir ju en långsjal annorlunda eftersom du med den bär mer med hela kroppen. Någon annan kanske kan förklara bättre men jag tycker du utan problem kan satsa på en vävd långsjal, köper du en begagnad kan du säkert få igen det mesta av pengarna när du vill sälja.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?