Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har gett mig på min första örngottströja. Hittade beskrivningen här http://soligaklader.blogspot.com/search/label/Vuxen Scrolla ned en bit på sidan.

Guuud så kul den var att sy :vågen: Inga mönster, bara på frihand vilket är så skönt. Jag hatar verkligen att rita och klippa efter mönster. Nu hade jag inget passande örngott hemma men mätte ett befintligt och använde en tygstuv. Sen går de ju att variera i oändlighet med tygval, mudd, inte mudd, annan halsringning osv. Min nästa blir med båtringning och utan mudd där nere. En lite längre, tunikaliknande modell. Tror att jag ska lägga till en liten ärm också. Det blir definitivt fler såna här :tumup:

Bild
Bild
Senast redigerad av Kajsabajsa den lör jan 22, 2011 16:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av millla
Vad fin! Den där lilla fickan var :tumup:
Användarens profilbild
Av little_me
Åh vad fin!! :vågen:
Jag som länge tänkt göra en sån här!! Nu måste jag komma mig för inför våren!! :tumup:
Användarens profilbild
Av mjau-mjau
:love:
En sådan har jag velat ha / göra länge ... nu kan jag ju fråga om råd här i tråden om jag inte fattar hur man gör. :wink:
Användarens profilbild
Av Elsa
annelie skrev:vilken fin :-)
den vill jag sy själv :-)
:iagree: :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?