- tis jan 18, 2011 13:02
Jag trälar på med min svart/vita polo, men ska köpa garn till en enfärgad sådanhär hatt:

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tinaw skrev:visslan skrev:tinaw skrev:Ja, det är väl ganska lite...?visslan skrev:Lite?! Det här kräver rejäl botgöring! MINST 5 hekto. Minst!Mosan skrev:Jag har syndat ikväll o inte sticka något som jag brukar.Ack! Då måste du kanske köpa lite garn för att gottgöra denna förfärliga synd.jag har bara sjalbarnat!
![]()
Bubbi skrev:Jag trälar på med min svart/vita polo, men ska köpa garn till en enfärgad sådanhär hatt:Den var fin, är den stickad? Den ser virkad ut.
Mosan skrev:Ska virkaBubbi skrev:Jag trälar på med min svart/vita polo, men ska köpa garn till en enfärgad sådanhär hatt:Den var fin, är den stickad? Den ser virkad ut.
Bubbi skrev:Har bara sista varvet kvar på just den hatten (om det blir lugnt på jobbet är det gjort i natt), virkas i muskat petrollMosan skrev:Ska virkaBubbi skrev:Jag trälar på med min svart/vita polo, men ska köpa garn till en enfärgad sådanhär hatt:Den var fin, är den stickad? Den ser virkad ut.
Moson skrev:Eftersom jag stickade färdigt byxorna igår har jag inget att göra. Sitter rastlös på bussen till förskolan med 45 min kvar och känner mig lite som den där tjejen i filmen någon länkade till för ett tag sedan. Snart kommer jag väl på mig själv med att sitta och luftsticka.
melon skrev:Någon som har stickat en tröja av denna modellen? http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskr ... =1&lang=dkHm, jag tror att man avmaskar och sedan lägger upp igen medan man stickar en stor cirkel. Har sett något liknande på Ravelry...
Min syster har önskat sig en sån utan ärmar. Jag förstår inte riktigt hur ärmhålen stickas, eller klipper man upp dem efteråt?
Juliusdotter skrev:Snyggt!Bubbi skrev:Har bara sista varvet kvar på just den hatten (om det blir lugnt på jobbet är det gjort i natt), virkas i muskat petrollMosan skrev:Ska virkaBubbi skrev:Jag trälar på med min svart/vita polo, men ska köpa garn till en enfärgad sådanhär hatt:Den var fin, är den stickad? Den ser virkad ut.
Beställd av syrran. På bilden är skärmen inte färdig, men hon fick bild redan då för att avgöra om hon ville ha den så eller större. Men om man kan säga att det är den hatten helt, vet e tusan, lite improvisation måste man ju också
visslan skrev:Aha så man stickar två avlånga hål? Jepp, det är en stor cirkel.melon skrev:Någon som har stickat en tröja av denna modellen? http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskr ... =1&lang=dkHm, jag tror att man avmaskar och sedan lägger upp igen medan man stickar en stor cirkel. Har sett något liknande på Ravelry...
Min syster har önskat sig en sån utan ärmar. Jag förstår inte riktigt hur ärmhålen stickas, eller klipper man upp dem efteråt?
melon skrev:Jag tror det. Men jag ska inte svära på det.visslan skrev:Aha så man stickar två avlånga hål? Jepp, det är en stor cirkel.melon skrev:Någon som har stickat en tröja av denna modellen? http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskr ... =1&lang=dkHm, jag tror att man avmaskar och sedan lägger upp igen medan man stickar en stor cirkel. Har sett något liknande på Ravelry...
Moson skrev:Någon som har tips på lämplig busstickning?Det mesta som inte kräver komplicerade diagram eller annan minnesövning. Använd rundstickor så tar du mindre plats.
visslan skrev:Rundstickor är givetMoson skrev:Någon som har tips på lämplig busstickning?Det mesta som inte kräver komplicerade diagram eller annan minnesövning. Använd rundstickor så tar du mindre plats.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?