Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
emindy skrev:
melon skrev:
emindy skrev:jag sitter med min yggdrasil-filt och har snart gjort hela trädet :-)
Sedan blir det första flätan, slätstickat parti och till sist lövflätan så det krångligaste känns som att det är snart avklarat. Flätor lär man sig ju snabbt mönstret medans trädet verkligen varit oförutsägbart!
Jag ser ingen bild, du måste glömt att bifoga den :hmm: :siishah: :P
Hoppsan! Tänkte inte på det

Stickkabeln är för kort så jag kan bara veckla ut ett träd i taget, det är alltså fyra sidor som stickas runt runt (högerklicka och välj "visa bild" för att se hela bilden)

Bild
snyggt!!
ellla skrev:
emindy skrev:
melon skrev:
emindy skrev:jag sitter med min yggdrasil-filt och har snart gjort hela trädet :-)
Sedan blir det första flätan, slätstickat parti och till sist lövflätan så det krångligaste känns som att det är snart avklarat. Flätor lär man sig ju snabbt mönstret medans trädet verkligen varit oförutsägbart!

Stickkabeln är för kort så jag kan bara veckla ut ett träd i taget, det är alltså fyra sidor som stickas runt runt (högerklicka och välj "visa bild" för att se hela bilden)

Bild
snyggt!!
Läckert!
emindy skrev:
melon skrev:

Bild
Jättesnyggt! Var kommer mönstret ifrån?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:Kommer ni ihåg att jag pratade om att beställa Crochet Today med den fina virkade gula västen? Jag ville bara tala om att de bara har dragit 67:- från mitt konto, med frakt. Det tycker jag var himla billigt. Tidningen skickades i fredags så nu är den på väg. Snabbt går det inte. :lol:
det var inte farligt, vet du något mer om innehållet i den? Och var inte västen orange? Så såg det ut på min dator iaf :lol: (Märker inte ord, undrar bara om jag har konstig färgåtergivning på min dator)
Stämmer ju bra, den är typ rostorange. Men i mitt huvud är den redan gul för jag har nog tänkt mig en gul :lol: Det där med att kolla innehåll i böcker och tidningar är ju en av Ravelrys bästa funktioner: http://www.ravelry.com/patterns/sources ... 9/patterns Jag gör alltid det nuförtiden och det är jättebra när man ska nätshoppa :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
emindy skrev:
melon skrev:

Bild
Wow :love: den är jättefin! Blir det en stor filt?
Användarens profilbild
Av melon
emindy skrev:
Ketronya skrev: Jättesnyggt! Var kommer mönstret ifrån?
Tack alla!
Mönstret finns förstås på ravelry;
http://www.ravelry.com/patterns/library ... sil-afghan

Men kommer ursprungligen ifrån knitting daily
http://www.knittingdaily.com/media/p/41042.aspx
Knasigt. Jag sökte på "yggdrasil" innan ditt inlägg men ravelry hittar det inte. Men länken funkar ju så uppenbarligen är det deras sökmotor som krånglar.
melon skrev:
emindy skrev:
Ketronya skrev: Jättesnyggt! Var kommer mönstret ifrån?
Tack alla!
Mönstret finns förstås på ravelry;
http://www.ravelry.com/patterns/library ... sil-afghan

Men kommer ursprungligen ifrån knitting daily
http://www.knittingdaily.com/media/p/41042.aspx
Knasigt. Jag sökte på "yggdrasil" innan ditt inlägg men ravelry hittar det inte. Men länken funkar ju så uppenbarligen är det deras sökmotor som krånglar.
Haha, jag råkade ut för precis samma sak och tyckte det var mycket konstigt att det inte fanns ett enda mönster som hade varken ordet "yggdrasil" eller "tree" i namnet :lol:
Användarens profilbild
Av Moson
Nu har jag recis sytt ihop byxan :vågen:
Väldigt snabbstickad :) Den ska bara få lite resår, kuras o kanske tovas lite. Men det får bli imorgon.
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag har syndat ikväll o inte sticka något som jag brukar. :lol: jag har bara sjalbarnat!
visslan skrev:
Mosan skrev:Jag har syndat ikväll o inte sticka något som jag brukar. :lol: jag har bara sjalbarnat!
Ack! Då måste du kanske köpa lite garn för att gottgöra denna förfärliga synd. :wink:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av tinaw
visslan skrev:
Mosan skrev:Jag har syndat ikväll o inte sticka något som jag brukar. :lol: jag har bara sjalbarnat!
Ack! Då måste du kanske köpa lite garn för att gottgöra denna förfärliga synd. :wink:
Lite?! Det här kräver rejäl botgöring! MINST 5 hekto. Minst!
tinaw skrev:
visslan skrev:
Ja, det är väl ganska lite...? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av tinaw
visslan skrev:
tinaw skrev:
visslan skrev:
Ja, det är väl ganska lite...? :Hahaa:
:Hahaa: :app:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?