Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ingen som ligger inne med en bra knytinstruktion om HUR man kan bära sitt barn framåtvänt i långsjal (utan att barnet sitter som i en stringtrosa ;-)). Vill ha en riktigt bra beskrivning med "buddhaknyt" samt en där man sprider ut tyget ordentligt mellan barnets ben (äldre barn), samt skapar STOR sittyta.

Är ingen förespråkare för "framåt-bärning"... men tycker att det är VIKTIGT att det visas på rätt sätt. I hemmiljö, eller för turer utan mängder av folk - är det ju inget fel att bära barnet framåtvänd...

Kram
Skulle också gärna vilja veta. Lillan vrider sig redan nu som en orm i trikåsjalen för att se framåt, så misstänker att hon kommer bli vansinnig längre fram om hon inte får sitta framåtvänt när hon är vaken (hemma eller i andra vana lugna miljöer givetvis). Än så länge bär jag henne i armarna när hon vill vara framåtvänd och det känns inte riktigt hållbart i längden.
Hej,
Jag har testat knytnigen som visas här på första sidan om knytinstruktioner. De visar knytning för framåtvänd budda men för trikåsjal, men jag testade med långsjalen och det blev ganska bra, men ja, bara ganska. Så lite tips från någon som har lyckats bättre skulle vara roligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?