Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild
En heldräkt till bebis i magen, stl 62 skulel det bli enligt mönstret, men trots att jag sket i sömnsmån så blev den ca 68. Men jag blev nöjd.:)

Bild
body till bebis i magen. tog efter stl 50 utan sömnsmån, blev kanske 56.

Bild
Och sen var jag ju tvungen att sy till mina barn utanför magen med.:)

Så roligt med en syhelg i helgen, men det tar lång tid att sy! Första gången jag kantbandade (manuellt i vanlig maskin.:)), så jag är rätt nöjd över resultatet. Men är alla mönster i ottobre så stora i storleken? Hur ska jag få till något nyfödd plagg? :roll:

Nu har jag gjort ännu mer. :vågen: Är så nöjd, funderar till och med på om jag vågar göra något alster och ge bort i nyssföddpresent.:)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Alla bodys är gjorda av samma mönster, och alla midjebyor också. På sista bilden visar jag att jag har "växamudd" på dom. Den stora bodyn på sista bilden blev ju inte så bra för omlotten gick ju kant i kant, men den får duga.:) Känns som att vi inte kommer behöva köpa så mycket kläder till bebisen, för man hinner sy mycket till i juni.;)
Senast redigerad av knutschen_lee@hotmail.com den ons feb 02, 2011 15:41, redigerad totalt 1 gånger.
kvarnvik skrev::app:
Åh vad fint! Inspirerar mig att sy i vågorna och stjärnorna som jag har liggande här hemma :D
Tack.:) Ja sy :app: Mina tyger har ledat sen i somras :rodna: Men nu är jag inte gravidtrött längre så nu orkar jag mer än att jobba och sova.:)
Elima skrev:Wow :loving:
Riktigt fina kläder du sytt! :app:
tack.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?