Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Det är så HIMLA svårt att veta vad man ska sälja... jag älskar älskar älskar mina gåsar... och min bebina som knyter sig själv, och mina ergosar o mobyn så man kan visa nyblivna mammor o rebozon köpte jag så dyrt att jag aldrig i livet skulle få tillbaka nåt, dom ger ju bort dom nu.. =/
Användarens profilbild
Av thanisa
Två av mina sjalar hänger under dotterns loftsäng och används som hängmatta, gunga, att gå på lina, klättra med ja de används många gånger varje dag.

Varsin sjal ska jag jag spara åt dem och dottern har redan valt sin. Några kanske borde säljas men frågan är då var jag ska sälja dem några är väldigt ovanliga och skulle ge mycket på tyska eller amerikanska ebay.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Dessa har sparats och bor i en låda i källaren:
Bild
En didy Lena kortsjal.
Bild
En hemsydd sele.
Bild
En hemsydd MT.
Alla långsjalar sålda. :shock:
Ergon lånas ut frekvent till behövande vänner och vänners vänner.
Likaså trikåsjalen.
En kortsjal pryder sofflocket på kökssoffan:
Bild :loving:

Sedan har jag nog några hemsydda ringsjalar i källaren också.
Av Franneke
ZaZi skrev: En kortsjal pryder sofflocket på kökssoffan:
Bild :loving:

Helt underbart!!! :loving:
Användarens profilbild
Av katha
Jag vet inte om jag fattat ts rätt men jag uppfattade som om hon frågade vart de gamla sjalarna tagit vägen, dvs de äldre modellerna av ex. didys, indios, hoppar osv. Inte de som säljs i butikerna idag utan de som är svåra att få tag i. Vart ligger dom och skräpar? :hmm:
Av joannaoj
katha skrev:Jag vet inte om jag fattat ts rätt men jag uppfattade som om hon frågade vart de gamla sjalarna tagit vägen, dvs de äldre modellerna av ex. didys, indios, hoppar osv. Inte de som säljs i butikerna idag utan de som är svåra att få tag i. Vart ligger dom och skräpar? :hmm:
Ja, precis! Alltså inte limited edition och skit, utan vanliga sjalar från för några år sedan. De fanns ju en tid när dessa inte var svåra att få tag i. Så det borde väl finnas en och annan därute någonstans.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
joannaoj skrev:
katha skrev:Jag vet inte om jag fattat ts rätt men jag uppfattade som om hon frågade vart de gamla sjalarna tagit vägen, dvs de äldre modellerna av ex. didys, indios, hoppar osv. Inte de som säljs i butikerna idag utan de som är svåra att få tag i. Vart ligger dom och skräpar? :hmm:
Ja, precis! Alltså inte limited edition och skit, utan vanliga sjalar från för några år sedan. De fanns ju en tid när dessa inte var svåra att få tag i. Så det borde väl finnas en och annan därute någonstans.
Men tror ni inte att de, precis som någon skrev här innan har flyttat runt till några olika familjer och sen stannat av i ngt förråd?
(alt. att de faktiskt säljs ngn annan stans än just på sjalbarn, för jag har faktistk hört ryktas att där finns sjalare utanför detta forum också! :siishah: :wink: )
Av joannaoj
CrazyMagpie skrev: Men tror ni inte att de, precis som någon skrev här innan har flyttat runt till några olika familjer och sen stannat av i ngt förråd?
(alt. att de faktiskt säljs ngn annan stans än just på sjalbarn, för jag har faktistk hört ryktas att där finns sjalare utanför detta forum också! :siishah: :wink: )
Jo... Många sjalar snurrar runt, och runt, och runt. Jag har ägt... få se... 13 bärdon av olika typer, men bara införskaffat tre av dem som första ägare. Det är mindre än en fjärdedel. Jag kan nog tänka mig att det finns folk som köpt ännu mindre andel av sina sjalar som nya.

Var är dom som inte är här då? För sig själva? Eller har de något annat forum? Snälla - inte familjeliv, va?
Användarens profilbild
Av Anna
Jag håller på några i en garderob, några har jag sålt. En var har jag lagt i barnens bebislådor med saker att spara. En har jag tappat bort, min långa inka. Inte bra, men det känns inte helt motiverat att köpa en ny liksom.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har tre långsjalar kvar, vet inte om någon går att köpa ny. En indio terracotta, en easy öken (gamla randningen) och en smal zara fresh (utlånad till telistant). Jag bär aldrig, men har inte kommit mig för att försöka sälja än... Zaran får nog bo kvar här :loving:
Användarens profilbild
Av verre
jag DÖDADE min fina fina bebina som blev så ful och fulare sedan underbart vacker, men DÖD. den ligger i garderoben och stirrar på mig och undrar om den kan bli återupplivad.. men jag tror inte det går.. :( :cry:
Användarens profilbild
Av mari_tres
verre skrev:jag DÖDADE min fina fina bebina som blev så ful och fulare sedan underbart vacker, men DÖD. den ligger i garderoben och stirrar på mig och undrar om den kan bli återupplivad.. men jag tror inte det går.. :( :cry:
:klappa: Vad hände?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?