Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

noranora skrev:
zandrama skrev:Ett tips förresten om ma ska fixa ett stort plagg är ju att gå ner på nån loppis och köpa ett plagg i rätt storlek för 10-20-30 kr eller vad man tycker är okej och antingen använda som mönster eller göra om.
Smart!
Sant, sant! :-D
Då vågar nog tom jag vara med oavsett plaggtyp! :lol:
SaraLj skrev:Sy, vuxenkläder låter svårt, men jag är med! ...om man får lite tid på sig. Jag måste nog få misslyckas några gånger.... :rodna:
Fast jag tror inte att det behöver vara så svårt. Om man undviker plagg som kräver en mer exakt passform så tror jag att det går bra. Hoppas jag i alla fall :roll:
zmurfan skrev:Jag hoppar av detta byte.
Känns för avancerat med att sy vuxenkläder när jag nyss fått till några fåtal bra barnkläder.
Jag måste öva mera före. :)
Fast jag tänker att man kan ta nåt som funkar bra och göra om det! Då behöver det inte bli s svårt!
ellla skrev:
zmurfan skrev:Jag hoppar av detta byte.
Känns för avancerat med att sy vuxenkläder när jag nyss fått till några fåtal bra barnkläder.
Jag måste öva mera före. :)
Fast jag tänker att man kan ta nåt som funkar bra och göra om det! Då behöver det inte bli s svårt!
Näe iofs, men å andra sidan har jag födelsedagar att pyssla till nu med och för tillfället har jag en axel som gör ont. Varför den gör det har jag ingen aning om.

Så jag står över det här bytet ändå.
Lojse skrev:åh.. kan vi inte sätta igång! januari e ju snart slut.. :wink:

och jag har en aning om vad jag kankse kan tänkas vilja göra...
Jag hoppas att vi får till slutet av februari på oss...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?