Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
Vinterhumlan skrev:
Nadja skrev:tack söta ni som kommenterat min livbåt :heart:
Jag skrattar fortfarande åt den, men intalar mig att den kommer fylla sin funktion :vågen:
Den är ju jättefin även om jag kan instämma i livbåtsliknelsen :loving:

Men se det så här, hade ni varit ombord Titanic hade bebisen vetat precis vart den skulle ta sig för att finna trygghet :wink:
:Hahaa: det har du rätt i minsann

Äh, jag är rätt nöjd med att jag lyckades få den (förhoppningsvis) funktionsduglig iaf :)
Det är ju SKOJ att sy! (med egen maskin... andras maskiner har alltid hatat mig dock)
Användarens profilbild
Av mimpen
melon skrev:
Humleblomstern skrev:Det var simsalabims blogg:
http://simsalabimbloggen.blogspot.com/2 ... edsen.html
Men sådär ska det ju inte se ut :( trist. Så det är nåt som hänt nyss? De måste ha bytt maskin eller nåt, för mina var perfekt skurna.
Jag har handlat dels i typ juli och dels i typ oktober/november därifrån och mina är fina båda omgångarna.
Användarens profilbild
Av mimpen
AH blev grymt avundsjuk på mina nya fina trosor som jag sydde igår kväll. Så idag har vi ritat av ett par av hennes trosor och nu ska jag sätta resår på dem. Hann prova själva trosan innan hon gick och la sig, den satt fint runt rumpan men blev väl så lågskuren. Men den funkar nog ändå hoppas jag. Hoppas hon blir glad i morgon bitti!
mimpen skrev:
melon skrev:
Humleblomstern skrev:Det var simsalabims blogg:
http://simsalabimbloggen.blogspot.com/2 ... edsen.html
Men sådär ska det ju inte se ut :( trist. Så det är nåt som hänt nyss? De måste ha bytt maskin eller nåt, för mina var perfekt skurna.
Jag har handlat dels i typ juli och dels i typ oktober/november därifrån och mina är fina båda omgångarna.
Jag beställde nu. Är alldeles för trött för att palla designa själv och vad ska jag med 300 till?
Men vi får väl se. Denna första omgång kanske ger mersmak :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har haft lite torka på syfronten på sistone, men nu har jag kommit igång igen.

Apropå namnlappar så beställde jag från Mina Namnband i november/december nångång och de blev bra, även om leveranstiden var lång.
Som jag förstod det hade minanamnband bytt leverantör och det var då problemen uppstod. Det verkar som om det har ordnat till sig nu i alla fall då. Fast håll med, visst är det lite dålig konkurrens här i Sverige? Det skulle absolut kunna hoppa in lite fler aktörer!

Apropå design tycker jag det svåra är att få till en lapp som passar på alla typer av kläder, både barn och vuxen. Och så färgen på lappen... Det skall ju inte skära sig mot plaggets färger, men det får ju inte bli för diskret, då syns det ju inte. :hmm:
Användarens profilbild
Av Titinea
Humleblomstern skrev:Som jag förstod det hade minanamnband bytt leverantör och det var då problemen uppstod. Det verkar som om det har ordnat till sig nu i alla fall då. Fast håll med, visst är det lite dålig konkurrens här i Sverige? Det skulle absolut kunna hoppa in lite fler aktörer!

Apropå design tycker jag det svåra är att få till en lapp som passar på alla typer av kläder, både barn och vuxen. Och så färgen på lappen... Det skall ju inte skära sig mot plaggets färger, men det får ju inte bli för diskret, då syns det ju inte. :hmm:
:iagree:
Och jag tycker att namnlappar sprättar man ju bort, det är ju inget som man vill ha på kläder som används utan för att man ska se märket när man köper kläderna bara. Ungefär som man klipper bort prislappen i nacken eller blöter upp och tar bort papperslappar med märket på en tallrik när man tar den i bruk. :hide:
Användarens profilbild
Av tesoj
Jag håller på att sy en anorak utan kapuschong till mig själv. Syr den i vindpopplin och med ullfrotte som foder. Kommer förhoppningsvis att bli riktigt varm och skön.
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?