Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
carro83 skrev:
Nadja skrev:Ja vad ska jag säga. Jag är ingen mästare på detta att sy... och har inget öga för färger tydligen. Men till mitt försvar så pajjade jag ju ursprungstyget som SKULLE matcha kant/kanalbandet och sen blev jag för snål för att köpa nytt band. Så resultatet blev en LIVBÅT :Hahaa: Ja käre gud så den ser ut. Hoppas bebisen ska gilla att sova i den då och då iallafall.
Bild

Sen ser ni filten jag sydde av en underbar duk jag köpte här på sb :heart: Den älskar jag desto mer!
Bild
Tycker absolut att färgerna ser ut att passa jättebra ihop! :tumup:
Och det va inget dåligt projekt! :app:
:iagree:

Den blev ju supertuff ju!
Är det någon som beställt från mina namnband nyligen? Jag har funderat i TRE ÅR på vad det ska stå på mina... Igår kom jag på det och det blev jättefint omman kollade på deras hemsida, men nu verkar det som om alla är så himla missnöjda med mina namnband nu för tiden :(
Användarens profilbild
Av mimpen
Vinterhumlan skrev:Är det någon som beställt från mina namnband nyligen? Jag har funderat i TRE ÅR på vad det ska stå på mina... Igår kom jag på det och det blev jättefint omman kollade på deras hemsida, men nu verkar det som om alla är så himla missnöjda med mina namnband nu för tiden :(
Jag har beställt därifrån och har då varit nöjd. Men jag har nog bara beställt från att det "blivit dåligt", alltså, det är inte så länge sen jag köpte därifrån. Så jag har inget att jämföra med.
Användarens profilbild
Av melon
mimpen skrev:
Vinterhumlan skrev:Är det någon som beställt från mina namnband nyligen? Jag har funderat i TRE ÅR på vad det ska stå på mina... Igår kom jag på det och det blev jättefint omman kollade på deras hemsida, men nu verkar det som om alla är så himla missnöjda med mina namnband nu för tiden :(
Jag har beställt därifrån och har då varit nöjd. Men jag har nog bara beställt från att det "blivit dåligt", alltså, det är inte så länge sen jag köpte därifrån. Så jag har inget att jämföra med.
Jag har handla av dem flera gånger och alltid varit nöjd, men den senaste gången jag beställde nåt var nog ett par år sen. Vad är det folk är missnöjda med?
Av Enid
Sist jag beställde från Mina Namnband var många av dom ihopklibbade/ihopsmälta tre och tre, när jag drar isär dom var det oftast minst en som blev ful. :(

Jag har beställt från dom flera gånger tidigare men nästa gång beställer jag nog någon annan stans ifrån. Jag tycker de var långsamma med leveransen och skickade inte någon riktig bekräftelse på min beställning heller.

Tråkigt för de var bra så länge de var bra.
Nadja skrev:tack söta ni som kommenterat min livbåt :heart:
Jag skrattar fortfarande åt den, men intalar mig att den kommer fylla sin funktion :vågen:
Den är ju jättefin även om jag kan instämma i livbåtsliknelsen :loving:

Men se det så här, hade ni varit ombord Titanic hade bebisen vetat precis vart den skulle ta sig för att finna trygghet :wink:
Humleblomstern skrev:Jag såg en bild på ett gäng namnlappar i en blogg... de var fransiga och otydliga. Var var det nu igen... :hmm:

Jag behöver också namnlappar, mina börjar ta slut. Men jag skall beställa från http://www.etsy.com/shop/worldwidelabel ... _usernames
Ja, jag har hört att de är bra! Dock måste man beställa så många och sen fattar jag inte hur man designar? Jag hade gärna velat ha med en liten bild men är värdelös på att rita :oops:
Användarens profilbild
Av Titinea
Humleblomstern skrev:Jag har också fastnat på det där med designen... Sitter och skissar, men det är svårare än jag trodde! Fast det kan ju bli snyggt med bara text också förstås.
Här är en till i samma situation. Eftersom det minsta man kan beställa är 300 (?) så vill man ju att man ska gilla den länge och inte ångra sig efter 10 plagg... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av carro83
carro83 skrev:Har börjat på en tröja till sonen! De stora delarna är snart ihopsydda sen ska jag prova den och se hur jag ska göra i hals och ärm! :app:
Och här är resultatet:
Bild
Livebild: :loving:
Bild

Är inte helt nöjd med halsen men det funkar!
Användarens profilbild
Av mimpen
carro83 skrev:
carro83 skrev:Har börjat på en tröja till sonen! De stora delarna är snart ihopsydda sen ska jag prova den och se hur jag ska göra i hals och ärm! :app:
Och här är resultatet:
Bild
Bild

Men shittens vilket fint tyg! :loving: Och fin tröja, och fin unge! :lol:
carro83 skrev:
Och här är resultatet:
Bild
Bild

:love:
Jättefint!
Svamptyget är underbart! Jag är så himla nyfiken på vad som kommer i Stoff och Stils nya kollektion! De släpper väl den nu i början på februari. Lite tjuvkik har jag gjort i affären men då såg jag bara fleece med deras pingvin, tjejen jag pratade med sa att det kommer mycket nya barntyger till våren.
Titinea skrev:
Humleblomstern skrev:Jag har också fastnat på det där med designen... Sitter och skissar, men det är svårare än jag trodde! Fast det kan ju bli snyggt med bara text också förstås.
Här är en till i samma situation. Eftersom det minsta man kan beställa är 300 (?) så vill man ju att man ska gilla den länge och inte ångra sig efter 10 plagg... :Hahaa:
Så skönt att höra att jag inte är ensam om det ilandsproblemet :lol:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?