Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kajsabajsa skrev:
corona skrev:Andra förslag:

- Tema: kropp & hälsa
- Klädesplagg till den vuxna mottagaren

Jaa :app:
Det vore skoj - ffa i kombination med remake/återbruk! :D

(Iaf om det där med klädesplagg får tolkas rätt fritt? :roll: Dels så är jag inte alltid helt haj på att få till exakt storlek/passform ens till mig själv, än mindre till ngn annan och dels så är jag själv gravid = vette fanken vilken storlek jag kan påstå mig ha, och dessutom kommer den ändras hej vilt det närmaste halvåret, men om även halsdukar/sjala/vantar/pulsvärmare etc. får räknas som klädesplagg så är jag med! 8) )
CrazyMagpie skrev:
Kajsabajsa skrev:

(Iaf om det där med klädesplagg får tolkas rätt fritt? :roll: Dels så är jag inte alltid helt haj på att få till exakt storlek/passform ens till mig själv, än mindre till ngn annan och dels så är jag själv gravid = vette fanken vilken storlek jag kan påstå mig ha, och dessutom kommer den ändras hej vilt det närmaste halvåret, men om även halsdukar/sjala/vantar/pulsvärmare etc. får räknas som klädesplagg så är jag med! 8) )
Allt man kan ha på kroppen räknas väl som klädesplagg :wink: och remake låter superkul :tumup:
CrazyMagpie skrev:
Kajsabajsa skrev:

:iagree: Men är det bara tröjor och byxor och så, då törs jag inte vara med :)
Ett tips förresten om ma ska fixa ett stort plagg är ju att gå ner på nån loppis och köpa ett plagg i rätt storlek för 10-20-30 kr eller vad man tycker är okej och antingen använda som mönster eller göra om.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?