Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av petraokalle
Alltså, vår fyraåring använder upp byxor som aldrig förr. Byxor från Lindex som bara är ett par månader gamla går hål på knäna (eftersom favoritleken verkar vara att åka nerför minsta backe på knäna...) :roll:
Jag är inte helt dum på att sy, men HUR lagar man hål på bästa sätt? Tyget är ju jättetunt just där det gått hål, men i övrigt ser byxorna närmast nya ut...
Användarens profilbild
Av miom
petraokalle skrev:Alltså, vår fyraåring använder upp byxor som aldrig förr. Byxor från Lindex som bara är ett par månader gamla går hål på knäna (eftersom favoritleken verkar vara att åka nerför minsta backe på knäna...) :roll:
Jag är inte helt dum på att sy, men HUR lagar man hål på bästa sätt? Tyget är ju jättetunt just där det gått hål, men i övrigt ser byxorna närmast nya ut...
Är det innerbyxor sprättar jag upp ena sömmen och syr dit en rejäl bit jeans. Jag kan trösta dig med att den perioden nästan är över nu när sonen är 8 år. Observera nästan....
Användarens profilbild
Av petraokalle
Innerbyxor... miom - det finns alltså ljus i tunneln :D
Av majo0322
Man kan köpa lappar på HM (eller på sybehörsaffär, men de är dyrare och har inte Blixten McQueen på sig) och stryka fast, och sedan sicksacka fast lappen för säkerhets skull. Då tar det några månader till innan knäna gr sönder mer ;)
Användarens profilbild
Av petraokalle
majo0322 skrev:Då tar det några månader till innan knäna gr sönder mer ;)
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
majo0322 skrev:Man kan köpa lappar på HM (eller på sybehörsaffär, men de är dyrare och har inte Blixten McQueen på sig) och stryka fast, och sedan sicksacka fast lappen för säkerhets skull. Då tar det några månader till innan knäna gr sönder mer ;)
hm nästa :notes:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?