Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lolo22
Kan man lyckas med det tro :hmm: Hur ska man knyta för att få till det på bästa sätt med en liten nyföding? (nej då den har inte behagat kika ut, än så länge verkar den trivas i magen..)

Det verkar ju så grymt praktiskt i teorin, men funkar det i praktiken? Hur har ni gjort?

Om ni lyckats amma i ngn annan sjal, vilken då och hur gjorde ni? Har en zara :love: på väg med posten, så om ni har tips om den tar jag gärna emot dom också:)

Och har ni sjalat redan på BB? Hur har det fungerat? Jag tänker att det är bäst att vänja den lill* vid sjalen direkt om den ska gilla att bli buren däri?
Av lolo22
UlleL skrev:Min I låg ofta i sinon och åt :loving: Knöt vagga då, när hon var liten.
Åh så bra att det kan fungera :) Har förstått att många tycker det är svårt att knyta upp dom i vagga men det får jag försöka lära mig då :tumup:
Av UlleL
lolo22 skrev:
UlleL skrev:Min I låg ofta i sinon och åt :loving: Knöt vagga då, när hon var liten.
Åh så bra att det kan fungera :) Har förstått att många tycker det är svårt att knyta upp dom i vagga men det får jag försöka lära mig då :tumup:
Det är lite knepigt innan man lärt sig, men det funkar efter lite övning :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?