Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tifflan
Nån som bär sitt stora barn i ring/kortsjal? Har för mig att jag har läst om nån som använde sån som sjal till sig själv tills det fanns behov av den. Dennis ville åka ryggen när vi var på kupolen igår, och sambon hade bilen och becon i en annan del av Borlänge :roll: jag har världens träningsvärk i armarna i dag trots att Dennis bara väger 13,5 kg. Kan man bära japanskt på ryggen eller hur knyter man en kortsjal med så stort barn i ? Har bara använt sele innan.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag bar D en hel del i ringsjal när han var mellan 1 och 1,5 år och då vägde han ungefär som din grabb... Så om han inte är väldigt lång så tror jag du kan bära som vanligt i en ringsjal.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Till stora barn som har vett att hålla i sig lite själva tycker jag att det går fint att bära dem på ryggen med en ringsjal eller kortsjal knuten på samma sätt som man bär "som vanligt" med en ringsjal.
Det avlastar inte optimalt, men ok för en kortare stund, och med ett barn som själv kan hjälpa till att hålla sig kvar alt. säga till om sjalen halkar (som den gärna gör om barnet har halkiga ytterkläder på sig) så tycker jag att det helt klart är en bra alternativ till att bära i famnen! :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?