Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Färdig! Den försenade presenten till svärmor. Eller...ja, jag började på den på julaftonen, faktiskt. Fick en ingivelse när vi var hos svärisarna och firade jul. :)
Bild
Sisters scarf av Lisa Lloyd.
Garn: Färgkraft Rodonit och Pirkanmaa Ohut.
Stickor: 3.75mm.
Användarens profilbild
Av SaraLj
zandrama skrev:
Juliusdotter skrev:http://www.geilsk.dk/webshop/vis/p/nyheder/loesgaenger/ Bild
Detta är ju nått för oss stickande sjal knasar, något att sticka, för att sedan kunna vira runt oss några varv :lol:.
Men det där vore ju toppen! Man kanske skulle sticka en sån att ha just över sjalen eller selen.
Blev jag sugen att göra... :-)
Det är synd om mig!

Igår var jag ute och skottade snö i ett par timmar mitt på dagen, och jag har inte kunnat sticka sedan dess pga blåsor på händer/fingrar samt att ajg är trött/ontig i händerna :(

Fast nu kom jag på att jag ju lånade en bok som är riktigt spännande, så den kan jag ju ägna mig åt nu när jag fick VABa med febriga barn som hann gå en halv dag på dagis när de började idag sedan ett lååångt jullov.
Kaffemoster skrev:Det är synd om mig!

Igår var jag ute och skottade snö i ett par timmar mitt på dagen, och jag har inte kunnat sticka sedan dess pga blåsor på händer/fingrar samt att ajg är trött/ontig i händerna :(

Fast nu kom jag på att jag ju lånade en bok som är riktigt spännande, så den kan jag ju ägna mig åt nu när jag fick VABa med febriga barn som hann gå en halv dag på dagis när de började idag sedan ett lååångt jullov.
:klappa: Känner med dig. Och fasar inför dagisstarten själv, nu ska ju jag plugga dessutom.
Användarens profilbild
Av Moson
:vågen: Bodyn är färdigstickad.
Imorgon ska jag sy fast alla lösa trådar och försöka hitta lite knappar.
Användarens profilbild
Av Moson
Nu är den färdig :D På riktigt :siishah:
Hittade ett gäng knappar hemma som ser ut som Never stopgodis :mums: Tyvärr var de för stora att ha i grenen så där fick det bli vanliga ganska fula vita.
Det var tur jag stickade båda ärmarna samtidigt för stickfastheten blev liksom bara lösare och lösare ju längre upp jag kom, samma på kroppen :roll:
Om den passar vet jag förstås inte för tösen ligger och sover. Får testa imorgon, håll tummarna.
Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
zandrama skrev:Superfin Moa! :app:
:iagree:
Hade aldrig kommit på att jag skulle sticka en body! :D
Användarens profilbild
Av Moson
Mosan skrev:
zandrama skrev:Superfin Moa! :app:
:iagree:
Hade aldrig kommit på att jag skulle sticka en body! :D
Vilken tur, det var skittråkigt :wink: Men fint blev det :)
Det var nog mest det enfärgade grå som var så tråkigt att titta på och så är ribb inte det roligaste. Man måste ju tänka efter tillräckligt mycket för att inte kunna turbosticka framför teven liksom men ändå inget som är fint att titta på.
Kanska bra att sticka på bussen iofs.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?