Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min amerikanska kompis som också gifte sig förra året berättade att hon ska sy ett lapptäcke av sin brudklänning.
Vilken strålande, rolig idé! Men om jag gör det, kommer jag ångra mig då?
När jag växte upp så tyckte jag att det var synd att mamma sydde kuddar av sin klänning, för jag hade velat prova den. Men å andra sidan så hade hon samma klädstorlek som 23-åring som jag hade som 13-åring, så jag hade knappast kunnat ha den ändå.

Och ska jag göra ett helvitt lapptäcke? Eller färga. Eller köpa till några färger som jag tycker passar?.
Senast redigerad av Ponyo den sön aug 07, 2011 16:51, redigerad totalt 2 gång.
Av corona
Jag tycker att det var en kul idé!
Hade din partner på sig något snyggt i nån matchande färg, som du kan använda dig av?
Av Ponyo
corona skrev:Jag tycker att det var en kul idé!
Hade din partner på sig något snyggt i nån matchande färg, som du kan använda dig av?
Shit! Jag minns inte vad han hade för skjorta på sig, men jag skulle ändå inte kunna ta den för han använder den ännu. Men bra ide, kan ta en annan liknande skjorta ur tyglådan.
Av corona
Bubbi skrev:
Shit! Jag minns inte vad han hade för skjorta på sig, men jag skulle ändå inte kunna ta den för han använder den ännu. Men bra ide, kan ta en annan liknande skjorta ur tyglådan.
En kanske är beredd att offra den för en god sak :tumup:
Av Ponyo
corona skrev:
Bubbi skrev:
En kanske är beredd att offra den för en god sak :tumup:
Han hade vit skjorta. En dyr sak som han älskar, så då får jag nog vänta innan han är beredd att offra den. Men jag har en sliten ljusblå i tyglådan som blir perfekt (och snyggare än den han hade). Tack för tipset.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Åh, vilken bra idé! Tycker det är trist att så många brudklänningar mest samlar damm, så det är ju kul om den kommer till användning.

Och jag vill jättegärna se resultatet när det blir klart...
Användarens profilbild
Av pulibus
Mikaela skrev:Åh, vilken bra idé! Tycker det är trist att så många brudklänningar mest samlar damm, så det är ju kul om den kommer till användning.

Och jag vill jättegärna se resultatet när det blir klart...
:iagree:

Min mamma är vigd i en sari och hennes brudklänning förvandlades snabbt till gardiner. :tumup: Hon sparade brudslöjan som vi hade att klä ut oss med när vi var små och den har hon fortfarande kvar.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag tycker att det är en helt strålande idé och jag ser redan resultatet framför mig! :love:

Men vågar man klippa? :?
Av Ponyo
Jag fuskstartade lite igår, men insåg snabbt att jag måste ha foder under varenda liten bit, annars syns sömmarna. Och det är ju inte så skoj. För jag hade tänkt sy för hand.
Användarens profilbild
Av sarisen
Åh vilken fantastisk ide!! Men jag sjukle nog be ngn göra det för mej, jag skulle inte våga sätta saxen i klänningen :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kanske något sånt man ska göra av brudklänningen om man inte får den såld.
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag har min pappas fasters gamla brudklänning liggande. Fantastiskt tyg och fantastiskt mönster men den bara ligger. Nu blev jag inspirerad att göra något av den, men vad?

Tänker du fortsätta sy trots foderproblemet?
Av Rundabullar
Jättebra idé!

Jag har en STOR samling av släktens näsdukar med olika monogram, hålsömnad, spetsar och broderier på. Har länge funderat på vad jag ska göra av dem, men ett lapptäcke kunde ju bli hur fint som helst! :vågen: Nån brudklänning har jag inte, men tackar för idén ändå. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?