Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Humleblomstern skrev:Och av egen erfarenhet kan jag ju berätta att om vill det sig illa kan det kosta 1700:- om man kör över en nål. Har man otur är det inte bara knivarna som far illa! Själv kommer jag aldrig i hela mitt liv låna ut min OL fler gånger. Inte för att det var någon annan som körde över nålen som sabbade min OL, men om det skall köras över nålar skall det i alla fall vara jag.Åh nej! Jag lyckades köra över en nål som gömt sig för ett bra tag sen och misstänker att jag behöver en ny kniv,
MammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Klänning och tajts till min dotter. Mjukisbyxor till min son
Vad syr ni andra för nåt?
MammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Idag har jag sytt... tadaaaaaaaaa...
MammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Nya docksulkyklädslar till en kompis, tygpåsar, muddbyxor.
pulibus skrev:Knivsystemet gick "bara" på 600:-, men min nål hade tydligen sabbat stygnplåten också, den kostade 1100:-. Symaskinsgubben tog inte betalt för jobbet... Han tyckte nog synd om migHumleblomstern skrev:Och av egen erfarenhet kan jag ju berätta att om vill det sig illa kan det kosta 1700:- om man kör över en nål. Har man otur är det inte bara knivarna som far illa! Själv kommer jag aldrig i hela mitt liv låna ut min OL fler gånger. Inte för att det var någon annan som körde över nålen som sabbade min OL, men om det skall köras över nålar skall det i alla fall vara jag.Åh nej! Jag lyckades köra över en nål som gömt sig för ett bra tag sen och misstänker att jag behöver en ny kniv,sambon har slipat den men maskinen vill ändå inte riktigt.. Några 1700:- vill jag inte lägga ut.. Dumma dumma nålar!
mimpen skrev:NajsMammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Idag har jag sytt... tadaaaaaaaaa...
Det blev väl sådär med resåren, men jag fick lov att chansa hur man gjorde. Jag tog så lång bit som rekommenderades i mönstret. Men det bubblade sig lite och tja, jag vet inte om det blev för lång eller för kortDet är LG-trosan i varje fall från LG sömnad. Rosasvart stjärntrikå från JNY och vit FOE från humleblomstern
Den passar bra vid en snabbprovning i alla fall, får prova i morgon och se om de sitter uppe dagen lång eller om de hasar av mig
Humleblomstern skrev:Ja. Fast hur vet man det före man har sytt ihop det?mimpen skrev:NajsMammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Idag har jag sytt... tadaaaaaaaaa...
Det blev väl sådär med resåren, men jag fick lov att chansa hur man gjorde. Jag tog så lång bit som rekommenderades i mönstret. Men det bubblade sig lite och tja, jag vet inte om det blev för lång eller för kortDet är LG-trosan i varje fall från LG sömnad. Rosasvart stjärntrikå från JNY och vit FOE från humleblomstern
Den passar bra vid en snabbprovning i alla fall, får prova i morgon och se om de sitter uppe dagen lång eller om de hasar av mig!
Jag skulle ha sträckt bandet lite till. Det går som inte att lita på angivna mått på resårer, det skiljer ju så mycket emellan olika typer.
MammaTess skrev:behöver inspiration, vet inte vad jag ska sy nu...Klänningar till mig. Jag har så lite sytid att jag prioriterar mig själv när det väl blir någon stund.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?