Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Finns det någon mjuk, tunn, vävd sjal därute någonstans? Inte bredare än 60 cm helst heller.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Söker du ny eller begagnad? :mitvit:
Några smala vävda bärsjalar som finns är 50 cm Aldoria EcoWrap (tidigare Babydesign EcoWrap), begagnade 60 cm smala Ellevill Zara, Natibaby Diamond Bambusjal (finns både 60 cm och 70 cm bred). Sedan finns ju även Calin Bleu gauzesjal som i och för sig är lite bredare än just 60 cm som du efterfrågar. Samtidigt tack vare att gauzen är en av de absolut tunnaste bärsjalarna är den himla smidig att knyta och upplevs inte som särskilt bred.

Behöver väl även tillägga att jag anses som partisk i och med att jag säljer de nämnda bärsjalarna (borsett från smala Zara som inte tillverkas längre). Fast å andra sidan är jag partisk för samtliga nämnda bärsjalar 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Ny eller begagnad spelar ingen större roll. Natibabyn har jag kollat på, den verkar supermysig! Finns de bara begagnade nu eller? Aldoria också kanske, var finns den?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Kristina skrev:Ny eller begagnad spelar ingen större roll. Natibabyn har jag kollat på, den verkar supermysig! Finns de bara begagnade nu eller? Aldoria också kanske, var finns den?
Natibaby Diamond kan du ev hitta begagnat, men jag tror det är ffa 70 cm breda. Vill du ha just en 60 cm går det att specialbeställa via mig/MammaBarn (svarar dig mer utförligt med PM för att inte göra reklam). Aldoria/Babydesign Eco-Wrap kan du hitta både hos MammaBarn och Babydesign (se reklambanners till höger -->)
Användarens profilbild
Av Kristina
thowida skrev:jag tycker easycare är bra till pyttis, fast den är ju 70 bred men tunn och mjuk
jag har haft en ec och tycker den känns för tjock.. 8)
Användarens profilbild
Av mammagumman
Nu skriver du smal och vill förmodligen ha en sjal som är 60 cm bred. Men jag måste bara berätta att tunnare och mjukare än Ellevill Paisley tror jag inte finns :love:

Nu är den ju mönstrad och 50% bambu och jag är partisk men vilken underbara sjal :tumup:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Nu skriver du smal och vill förmodligen ha en sjal som är 60 cm bred. Men jag måste bara berätta att tunnare och mjukare än Ellevill Paisley tror jag inte finns :love:

Nu är den ju mönstrad och 50% bambu och jag är partisk men vilken underbar sjal :tumup:
Användarens profilbild
Av Kristina
mammagumman skrev:Nu skriver du smal och vill förmodligen ha en sjal som är 60 cm bred. Men jag måste bara berätta att tunnare och mjukare än Ellevill Paisley tror jag inte finns :love:

Nu är den ju mönstrad och 50% bambu och jag är partisk men vilken underbar sjal :tumup:
Den verkade jättemysig! Synd att jag inte gillar paisleymönster.. :roll:
Användarens profilbild
Av Ellasario
Jag ninjar tråden lite.....
Tycker redan att trikåsjalen börjar ge dålig avlastning, och med tanke på att lillfisen redan har gått upp 300g på en vecka så kommer jag nog behöva avlastning snabbare än jag trodde... :)

Så....en vävd, mjuk, och sval sjal..för min lillfis blir jättevarm...
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Ellasario skrev:Jag ninjar tråden lite.....
Tycker redan att trikåsjalen börjar ge dålig avlastning, och med tanke på att lillfisen redan har gått upp 300g på en vecka så kommer jag nog behöva avlastning snabbare än jag trodde... :)

Kan ta med min Mimmis i morgon så får du testa!
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Ellasario skrev:Jag ninjar tråden lite.....

Har du hunnit prova Mimmis?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?