Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

W lyfter ofta, men jag upplever det som tungt. Han har vuxit ganska snabbt, är 110 cm och fyller fyra i feb. Om det nu inverkar?
F böjer benen, henne kan jag lätt bära på höften med stöd av en hand. Hon klänger sig fast!
telistant skrev:Här gör båda barnen det, och båda är sjalade sen födseln. Stora har någon ap-gen för han håller fast sig själv på något magiskt sätt, vill han inte ner är det rätt svårt att få av honom
Ja, så är Oliver också.
Han kniper åt med armar och ben o så sitter han där. Stenfast. Som om han var fastsurrad av en sjal. :lol: :loving:
Ja det gör han (16 månader nu). Böjer benen och delar dem så fort man lyfter honom. Jag har släktingar som blivit jätteöverraskade av det. :lol: Tyvärr är han ingen apunge, för han håller sig inte fast utan nöjer sig med att sitta rätt med benen. Men OM jag skulle försöka sätta ner honom när han vill sitta kvar så kan han minsann klamra sig fast också!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?