Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Varför blir det öglor på den????? :hopmad:

Jag sydde meter efter meter... sen blev det för tjockt på ett ställe och nålen gick av så jag bytte.
Sen började undertråden att ögla/trassla sig :x

Jag har testat att:
- reglera undertrådens spänning
- reglera övertrådens spänning
- byta nål
- trä om undertråden
- trä om övertråden

:help:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Svär lite, stampa i golvet... gå därifrån... slit ditt hår och gråt en skvätt. Ta ett glas vin och säg till den j*vla symaskinen att den hamnar på tippen!!! Lägg dig i soffan, njut kvällen med R och ta nya tag imorrn, då brukar den ha skärpt till sig.

:heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Stark
Jennelii skrev:Svär lite, stampa i golvet... gå därifrån... slit ditt hår och gråt en skvätt. Ta ett glas vin och säg till den j*vla symaskinen att den hamnar på tippen!!! Lägg dig i soffan, njut kvällen med R och ta nya tag imorrn, då brukar den ha skärpt till sig.

Underbart Jennelii! :Hahaa:
Av corona
Jennelii skrev:Svär lite, stampa i golvet... gå därifrån... slit ditt hår och gråt en skvätt. Ta ett glas vin och säg till den j*vla symaskinen att den hamnar på tippen!!! Lägg dig i soffan, njut kvällen med R och ta nya tag imorrn, då brukar den ha skärpt till sig.

Ja, jag ska nog göra det :rodna: :heart:
Av sassa78
Har prövat det där.. tusen gånger känns det som :? tyvärr är min maskin av den billiga, icke lättskrämda typen :evil:
En dag när jag får pengar dock då blir det en maskin som man kan sy lite mer än 10 cm på!
Av corona
JA, jag fick ingen kläm på den,.. dessutom vaknade jag dagen därpå med feber och tillhörande värk, så jag ställde undan elendet och tog fram en annan symaskin så jag kunde sy klart :roll: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?