Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
solanna skrev:Den här gillar inte jag:

Bild

Och inte den rutiga i rött/lila heller. Ledsen om jag hittat en bild på någon son råka hänga här, men jag googlade fram en bara. Jag tar bort omnågon önskar det.
Kolla jag 8) eller ja mina händer och min dåvarande kamera :-) Och Karra1 (tror inte hon är aktiv här längre) miamamman och Anna
marlene skrev:
solanna skrev:Den här gillar inte jag:

Bild

Och inte den rutiga i rött/lila heller. Ledsen om jag hittat en bild på någon son råka hänga här, men jag googlade fram en bara. Jag tar bort omnågon önskar det.
Kolla jag 8) eller ja mina händer och min dåvarande kamera :-) Och Karra1 (tror inte hon är aktiv här längre) miamamman och Anna
Jättefin bild och jag tycker om Orangerutan :)
KATARINA skrev: Jättefin bild och jag tycker om Orangerutan :)
Det gör jag med =) tunn och smidig och med vackra höstiga färger man blir glad av :loving:
Hade planer på att sy in guldtråd i min men det blev aldrig av.
Användarens profilbild
Av AAaa
Vilken härlig tråd! Tyvärr har jag inget eget att komma med för jag har inte sjalat på så länge. Påven-sjalen var den jag tyckte var absolut värst men här finns många riktigt fula sjalar! Ninon är min favorit, kanske inte så snygg (men diskret, jag hade den i natur) och väldigt bra. Fanns något svartvitt i början som jag gillade också. Ja, smaken är som baken som sagts.
Av JoJsMamma
AAaa skrev:Vilken härlig tråd! Tyvärr har jag inget eget att komma med för jag har inte sjalat på så länge. Påven-sjalen var den jag tyckte var absolut värst men här finns många riktigt fula sjalar! Ninon är min favorit, kanske inte så snygg (men diskret, jag hade den i natur) och väldigt bra. Fanns något svartvitt i början som jag gillade också. Ja, smaken är som baken som sagts.
Påvesjalen kanske går hem i chile?
Användarens profilbild
Av AAaa
JoJsMamma skrev:
AAaa skrev:Vilken härlig tråd! Tyvärr har jag inget eget att komma med för jag har inte sjalat på så länge. Påven-sjalen var den jag tyckte var absolut värst men här finns många riktigt fula sjalar! Ninon är min favorit, kanske inte så snygg (men diskret, jag hade den i natur) och väldigt bra. Fanns något svartvitt i början som jag gillade också. Ja, smaken är som baken som sagts.
Påvesjalen kanske går hem i chile?
Kanske kan bli rik på att sälja den här?

Har bara sett en kvinna med sjal i Chile. Och hon talade franska.
Användarens profilbild
Av cocco
Bebile74 skrev::shock: Inte visste jag at det fanns så många fula sjalar. Finns det värkligen folk som köper de :shock:
Båda mina gamla sjalar är med i tråden. För det mesta tycker jag folk har tråkig smak =)

Allltså de mönster andra tycker är snyggt tycker jag oftast är dötrist och apfult. Smaken är som baken.
cocco skrev:
Bebile74 skrev::shock: Inte visste jag at det fanns så många fula sjalar. Finns det värkligen folk som köper de :shock:
Båda mina gamla sjalar är med i tråden. För det mesta tycker jag folk har tråkig smak =)

Allltså de mönster andra tycker är snyggt tycker jag oftast är dötrist och apfult. Smaken är som baken.
:fnissa: det var ett tag sen jag skrev på tråden.
Vissa sjalar som jag tyckte var fula har jag börjat gilla ex nu är jag ägare till en nino "spermie" sjal. :loving:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?