Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Danca
Ja jeg får ondt i ryggenover nyrene når jeg bærer i den Tibetanske rygsæk, jeg vet intet hvorfor. Men jeg kan godt lide at sjalet bliver på skulderne og ikke glider ned når man bevæger sig meget og derfor er jeg begyndt at gøre sådan her
Bild
Tænkte at andre måske kunne bruge ideen. Jeg har brugt en lille "play silk" som min datter har til at binde stropperne sammen med.
Användarens profilbild
Av Scilla
Fast det där är väl en vanlig ryggsäck? Själva grejen med den tibetanska varianten är väl att man knyter ihop "axelbanden" på ryggsäcken fast med ändarna på sjalen, istället för att knyta den runt midjan (oj vilken dålig beskrivning - hjälp någon :oops: )
Användarens profilbild
Av Imse
Det var smart Danca! Det må jeg prøve når jeg får sjalet! Håper pengene kommer inn på din konto i morgen... Så søt din datter er :D
Användarens profilbild
Av Danca
Fast det där är väl en vanlig ryggsäck? Själva grejen med den tibetanska varianten är väl att man knyter ihop "axelbanden" på ryggsäcken fast med ändarna på sjalen, istället för att knyta den runt midjan (oj vilken dålig beskrivning - hjälp någon )
Ja du har ret. Den tibetanske gør det samme. Af en eller anden ukendt årsag kan jeg bare ikke bruge den tibetanske i lang tid. Tror det har noget at gør med, at når man strammer sjalet ved at trække den igennem ved axlen, så trækker man barnts ben med op, ja jeg er ikke sikker. Men dette her er en vanlig rygsæk, stropperne er bare bundet sammen.

Jeg kan ikke forklare hvorfor det gør en forskel, men jeg har diskuteret problemet med den tibetanske inde på TBW og jeg er ikke den eneste der får ondt i nyrenen af den, har virkeligt prøvet alt. Det går bra de første 10 minutter, men så gør det pludseligt djævlsk ondt :twisted:
Det var smart Danca! Det må jeg prøve når jeg får sjalet! Håper pengene kommer inn på din konto i morgen... Så søt din datter er
Tak, men personen bag mig er nu min søn :wink: Min datter er 3 år,men sidder stadigt meget gerne i sjalet men hun var nu i barnehagen da billedet blev taget.
Pakken er klar til dig og sjalet er så flot :D
Användarens profilbild
Av Scilla
Nu läste jag ditt inlägg lite bättre, så nu förstår jag vad du menade... Lite språkförvirring kanske, sorry :oops: :D

Jag tycker också att det kan vara obekvämt att bära i ryggsäck, men det är oavsett om jag gör tibetansk eller vanlig avslutning på den.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag gör ibland så att jag gör en vanlig ryggsäck men knyter en enkelknut över btöstet innan jag för bak ändarna under Davids rumpa. Det borde bli samma effekt?
Användarens profilbild
Av Imse
Danca skrev:[
Det var smart Danca! Det må jeg prøve når jeg får sjalet! Håper pengene kommer inn på din konto i morgen... Så søt din datter er
Tak, men personen bag mig er nu min søn :wink: Min datter er 3 år,men sidder stadigt meget gerne i sjalet men hun var nu i barnehagen da billedet blev taget.
Pakken er klar til dig og sjalet er så flot :D
Aha, jeg trodde nemlig at din datter var yngst jeg :oops: Men søt er hun også( nå har jeg sett bilder inne på viklebarn, og regner med at det eldste barnet er din datter :?: )
Användarens profilbild
Av Danca
Ja nu skal du se

Bild

Her er de. Iben på næsten 3 år og Sønnich på 10 mdr. (næsten 11 mdr)

Har også sjal billeder med hende, men kan ikke finde dem lige nu :oops:
Der er også et billede inde i galleriet af hende og min søster.

Kris
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?