Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har gått och suktat efter en Indio hur länge som helst och funderar nu återigen. Och så undrar jag, vilken är bäst?
Bomull?
Med lin? (Har en Geckos med lin som är smörmjuk och underbar, blir en Indio likadan?)
Hampa?
Kanske ull eller siden?

Finns det nån som har testat mer än en sort ge mig råd och jämföra? Eller ni som testat någon kanske ge ett litet omdöme?

Tack!
Och gott nytt år! :D :vågen: :vågen:
Av sjaltokan
siden om den inte vore enfärgad :app:

lin kräver en hel del användande för att mjukna

hampan är mjuk men tjockare och enfärgad :hide:

bomull är mina favoriter
Bild
speciellt min hemmafärgade röd/vita :loving:
Tack för svar! :heart:

Vad bra att bomull är bra, då ska jag nämligen slå till på en sån, den har färgen jag väntat på sedan jag kollar på indiosjalar :vågen:

Bild

Thowida: Din färgade är verkligen fin, själv skulle jag nog inte våga färga en sjal. Tänk om det blir fel!! :shock:
Nu har jag inte haft så många indios. Men störst potential hade nog den med hampa, tyvärr så hade de sjalarna jag köpt innan varit långa så jag valde att beställa en femma. Det blev en kort femma vilket gjorde att den var för kort för att vara favoriten. Ska dock finnas två olika tjocklekar på de med hampa vilket gör att det är lite av ett lotteri vilken sort man får.

Min indio med ull var otroligt mjuk. Dock så kändes den skörare än de andra. Trots att den bara gjordes i ett fåtal exemplar så var den andra jag kände på inte alls lika mjuk. Så även om det är en väldigt begränsad upplaga så kan det variera en hel del mellan sjalar.

Den med bomull som jag har är ingen sjal som jag direkt tänker på för att egenskaperna är så suveräna. Bomullen ganska tålig, men om man vill ha en enfärgad så skulle jag köpa en med hampa och färga. Om man nu kan med och färga den när man får den. Trots att det var många år sedan jag köpte min och att jag redan hade köpt in färg att färga den med så är den fortfarande helt underbart vit. Jag kunde bara inte färga den och då har jag färgat en hel del sjalar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?