Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av acand
Jag har en gammal sulky, jag har klätt om den en gång. Det tyget var lite för stretchigt - så nu tänkte jag ge mig på den igen (det är synd att jag inte har bild på ursprungstyget - typiskt 80-tal - vit botten, mintgrönt, lila och rosa mönster). (Väldigt likt tyget på Elins vagn före i den här tråden: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=99343)

Före:
Bild

Efter:
Bild

Kompletterar med en bild till så småningom - köpte en solblekt sufflett som nästan är klar, tror att det kommer att bli en måttanpassad skötväska till korgen av tyget som blir över!
Senast redigerad av acand den fre aug 29, 2008 07:56, redigerad totalt 5 gång.
Användarens profilbild
Av maryread
Jag vill klä om våran sulky, men det blir inte av.
Är det svårt?
Vill också ha tips på bra tyg.
Funkar det med vaxduk som ser ut som tyg?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
maryread skrev:Jag vill klä om våran sulky, men det blir inte av.
Är det svårt?
Vill också ha tips på bra tyg.
Funkar det med vaxduk som ser ut som tyg?
jag funderar också att ta vaxduk, men riktig vaxduk så den tål regn och allt vår vagn!

Men jag udnrar också...fungerar det?
Användarens profilbild
Av funshine
Var också innne på att ta den vanliga vaxduken då jag hittade ett fint mönster på den men blev tipsad att ta den tygiga istället för att det var mindre onyttigheter i den. Han trodde inte det skulle bli en trevllig miljö där inne.
Användarens profilbild
Av boosten
Den här klädde vi om i manchester, den är inte vadderad. Hoppas bilden funkar.. :roll:

Bild
Användarens profilbild
Av bani
boosten skrev:Den här klädde vi om i manchester, den är inte vadderad. Hoppas bilden funkar.. :roll:

Bild
Nä, för man måste logga in på din blogg för att se den...
Användarens profilbild
Av boosten
bani skrev:
boosten skrev:Den här klädde vi om i manchester, den är inte vadderad. Hoppas bilden funkar.. :roll:

Bild
Nä, för man måste logga in på din blogg för att se den...
Okej, men nu borde det funka.
Användarens profilbild
Av bani
Perfekt! Snygg! :D
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Annika80 skrev:Bild
Fräck! 8)
Användarens profilbild
Av Asereht
Här är duetten jag klädde om. :)

Före:

Bild

Efter:

Bild Bild

Jag använde svart bävernylon och kamoflaguefärgad stadigare twill + reflexband. jag bytte även hjul och varukorgsnät för att få den lite mer enhetlig.
Användarens profilbild
Av acand
Asereht skrev:Här är duetten jag klädde om. :)
Före:
Bild
Efter:
Bild
Bild
Jag använde svart bävernylon och kamoflaguefärgad stadigare twill + reflexband. jag bytte även hjul och varukorgsnät för att få den lite mer enhetlig.
En "anings" snyggare än original:!: - var fick du tag på däck? Jag behöver också nya!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
acand skrev:var fick du tag på däck? Jag behöver också nya!
jag undrar också, och vad kostade dom?
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag knallade in i barnvagnsbutiken och frågade om det gick att beställa och det gick så jag beställde både däck och nät i svart då det är snyggare. Kommer inte ihåg men någon gång på tidigt 90-tal så ändrades hjulupphängningen så tidigare går det inte att få nya däck till men min var från 92/93 och det funkade. Det var viss väntetid dock från brios. Så kolla med närmaste barnvagnsbutik som säljer brio. Jag kommer inte ihåg vad det kostade tyvärr, det var ett par år sen nu.
Användarens profilbild
Av He.ma
Här är min vagn... tyget är "vaxduk som är som tyg" har fungerat fint än så länge iaf.. :wink:

Bild

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?