Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Eftersom jag under de året vi försökte bli gravida suktade efter sjalar till bebis som inte fanns var jag säker på att detta skulle bli en lätt match nu. Men icke.

Till Ellen hade vi en babybundler, varken bra eller dålig men knappast fin.

Jag ska bära på "heltid" och vill gärna ha tips på en bra trikåsjal, alternativt en vävd som är extremt smidig!

Tell me!
Senast redigerad av Ellen och jag den ons dec 29, 2010 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Asia
babydesigns egna bambutrikå :loving:
Användarens profilbild
Av Asia
Ellen och jag skrev:
Asia skrev:babydesigns egna bambutrikå :loving:
Den har jag kikat på faktikst!!
extreeeemt mjuk och tunn och skön!
Wrapsody Bali Stretch älskade jag - lång användningstid då den är lite bredare (fast Sinon var härlig när M var pyttebebis) och så mjuk :loving:
binaem skrev:Wrapsody Bali Stretch älskade jag - lång användningstid då den är lite bredare (fast Sinon var härlig när M var pyttebebis) och så mjuk :loving:
Just att den är bredare avskräcker mig, iallfall den första tiden. Bebisar är så små ju :loving: :wink:
Av Cela
Maddemoa skrev:Du får gärna låna min mam eco om du vill :tumup:
Tycker du att Mam Eco-sjalen är smidig? Jag tycker själv att den är rätt bökig och funderar på att byta. Det här är dock min första sjal så det kanske bara är jag som är ovan.
Cela skrev:
Maddemoa skrev:Du får gärna låna min mam eco om du vill :tumup:
Tycker du att Mam Eco-sjalen är smidig? Jag tycker själv att den är rätt bökig och funderar på att byta. Det här är dock min första sjal så det kanske bara är jag som är ovan.
Jag hade bara mam econ till mitt mittenbarn i början. Nu till Max hade jag en pepplon och en tricot slen också men det var nästan bara mam econ som blev använd :tumup: Gillar att den är stadig men ändå tunn.
Nu så ligger ju vår bäbis iofs i tryggt förvar ännu (och jag hoppas att den gör det i några månader till) så jag har ju inte hunnit provbära ännu, men planen är att den kommer att få åka i en bebina stjärntecken sjal.

Vi har fått så stora/tunga bäbisar tidigare att trikåsjal känns lite överflödigt, och bebinan är så väldigt tunn, smidig och len (i klass med de trikåsjalar jag testat, fast stadigare) att jag tror att den blir klockren som bäbissjal! :D
Ellen och jag skrev:Ellen var ganska liten hennes första fyra månder, så jag hoppaspå en "pyttis" nu med!

Madde: vad är det för pepplon du har?!
Har ingen pepplon längre. Köpte en röd pricksjal men tyckte att den var för tunn och gav inte tillräcklig avlastning så den såldes rätt kvickt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?