Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Humleblomstern skrev:Tack skall ni ha :D !
Det är LG-trosan, här totalt oflärdfull :-).
Åhå! Hon har ju till och med en LG-trosan-klubb. Kanske man skulle gå med i?

Jag blev inspirerad och gick in på hennes sida igen. Bland "mina kunders projekt" finns mitt blåa set med! Mäkta stolt blev jag! BHn var underbar tills jag blev gravid och ökade kupstorlek absurt mycket. Trosorna funkar fortfarande.
glis skrev:
Humleblomstern skrev:Tack skall ni ha :D !
Det är LG-trosan, här totalt oflärdfull :-).
Åhå! Hon har ju till och med en LG-trosan-klubb. Kanske man skulle gå med i?

Jag blev inspirerad och gick in på hennes sida igen. Bland "mina kunders projekt" finns mitt blåa set med! Mäkta stolt blev jag! BHn var underbar tills jag blev gravid och ökade kupstorlek absurt mycket. Trosorna funkar fortfarande.
Vilket var ditt? Det finns flera blå set!
Användarens profilbild
Av glis
:rodna: Hon är bra, Lisa. En tant på kursen kämpade med allt, hon var uppenbarligen mycket ovan vid all sömnad, men när kursen var slut hade hon sytt ett par trosor klart och påbörjat en BH. Så jag tror inte att det bara är min förmåga som gör att det ser proffsigt ut.
Fryle skrev:Vilka fantastiska trosor! Är det alltså bara kantband upptill och ingen resår?
Det är interlock. Och det är ju lite stumt, men det gör faktiskt inget, trosan sitter uppe bra. Försökte först sätta muddtrikå från Stoff och Stil, men det blev inte bra alls med bandkantaren, den sträckte ut kantbandet för mycket så att trosan blev som en ballong. Jag funderar över hur jag skall kunna justera det där... :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Humleblomstern skrev:
Fryle skrev:Vilka fantastiska trosor! Är det alltså bara kantband upptill och ingen resår?
Det är interlock. Och det är ju lite stumt, men det gör faktiskt inget, trosan sitter uppe bra. Försökte först sätta muddtrikå från Stoff och Stil, men det blev inte bra alls med bandkantaren, den sträckte ut kantbandet för mycket så att trosan blev som en ballong. Jag funderar över hur jag skall kunna justera det där... :hmm:
Aha, det räcker alltså för att den ska sitta uppe. Ja, man vill ju inte att de kasar hur som helst. :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Humleblomstern skrev:Jag kanske är lite trött här i sena timmen, men storlekar på knappar, hur stor är en knapp på #12, #14 respektive #16? Vad är det för enhet egentligen?
ingen aning. Skulle # stå för någon specifik enhet alltså?
Vad är det för typ av knappar?
Det ser ju ut som mått på tryckknappar, där # i så fall skulle stå för mm?
Användarens profilbild
Av mimpen
Panakeia skrev:
Humleblomstern skrev:Jag kanske är lite trött här i sena timmen, men storlekar på knappar, hur stor är en knapp på #12, #14 respektive #16? Vad är det för enhet egentligen?
ingen aning. Skulle # stå för någon specifik enhet alltså?
Vad är det för typ av knappar?
Det ser ju ut som mått på tryckknappar, där # i så fall skulle stå för mm?
Size 20 är väl 12,4 mm tror jag :hmm:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?