Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lillkillen somnar ofta på mig och jag letar efter en knytningar som är lätta att få till medan jag håller i honom.

Jag håller honom upprätt mot mitt bröst.

Har testat ett par olika (inklusive någon "egenpåhittad") med mittendelen över ryggen på honom och ändarna var med en av knytningarna över benen på honom (kändes inte så säkert, det blev som ett hål neråt, kändes som om han skulle kunna ramla ur längs min mage om jag skulle röra på mig fel) och med en annan knytning över ena benet och under det andra (med enkelt tyg över ryggen och ändarna liksom längs kroppen på honom). Sistnämnda kändes bäst, men det känns som om själva säkerheten sitter i hur hårt sjalen sitter knuten över benen och jag vill ju inte att det spänner åt för mycket på hans lilla ben. Jag skulle vilja ha instruktioner till nåt omslutet kryss som funkar lätt redan från första försöket :) Helst med bilder, men bra beskrivna ord kan funka även för mitt nyblivnamammasnurriga sinne..

Sen så måste jag bara säga att jag är fascinerad över hur snabbt han somnar i sjalen! Det räcker att jag lägger den om honom så slumrar han till! (En gång kämpade jag med att söva honom och när jag lade sjalen över honom på sängen så somnade han pangbom, hihi)
Vad har du för sjal? Jag har lyckats knyta både omslutkryss och känguru med vävd sjal runt sovande bebis. Fast momentet att korsa sjalen över ryggen är lite trixigt och kräver många byten av händer. Jag känner igen problemet. :-)
Jag har en babylonia och en hoppediz och har lyckats klura ut hur jag ska knyta samtidigt som han sover. Jag lyckades med omslutet för ett tag sedan och sedan dess är det den enda jag använder medan han sover, fast det är lite klurigt att få allt rätt första gången, det är inte alltid han går med på att krånglas med ;)

Tack för ditt svar :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?