Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

corona skrev:
Oscarsmamma skrev:
corona skrev:Idag fick jag ett jättefint paket på posten!! :vågen:
Foto kommer ikväll :vågen:
Åh va bra att det kom fram före jul!
Här kommer bild på det fina paketet jag fick:

Bild

Chokladen provades redan igår kväll och den var :mums:
Och så fina ljus :love: Har funderat på att stöpa egna och nu blev jag jätteinspirerad :tumup:
Vi var iväg med jobbet och stöpte ljus på ett ljusstöperi här i stan och det var jättekul, men det tar lite tid att doppa och vänta och doppa och vänta :D
Användarens profilbild
Av lotti
Tack Smultronbarn för de fina gosiga handledsvärmarna!! :heart: De små filtade dekorationerna var mysiga har du gjort dem själv?? Har ingen kamera just nu så har du bild får du gärna lägga in!!!
Av MammaTess
solängel skrev:
MammaTess skrev:Tusen tack kära Solängel för den snyggaste mössan ever :love: , finaste garnerna och julgodis :mums: !! Om om ni undrar varför jag öppnade paketet nu så är det för att en liten jultomte sa till mig att jag fick :lol: :tumup:
Vad bra att du gillade mössan, jag hoppades det skulle vara din stil! Passar den? :D
Den var så mycket min stil!! :tumup: Men tror du man kan göra den lite längre genom att blöta och dra den där nere? Jag vill gärna kunna täcka hela örat då det just nu är riktigt riktigt kallt här hemma :)
Och den gjorde förresten succe bland familjen under julen då alla tyckte den var så snygg...så sträck på dig! :tumup: :D
lotti skrev:Tack Smultronbarn för de fina gosiga handledsvärmarna!! :heart: De små filtade dekorationerna var mysiga har du gjort dem själv?? Har ingen kamera just nu så har du bild får du gärna lägga in!!!
Varsågod! :tumup: Vad roligt att du gillade dem! :D :mrgreen:
Ja jag har tovat själv. 8) Var på en tovningskurs en eftermiddag och lärde mig grundprinciperna, och sedan var jag ju bara tvungen att testa hemma. Det skulle egentligen blivit som blommor, men trodde det skulle blivit för stort och lite klumpigt att ha på handledsvärmana.

:notes: Lägga in bild
Nu har jag öppnat mina paket också! :vågen: :app:
Jag fick en fin lila yllesjal som värmer precis där den behövs i "halsöppningen" på jackan. :tumup:
Å så fick jag fin lyxchoklad med hallonsmak samt scrapbookpyssel.

Tack snälla Maddemoa! :loving:
Av MikaelaJL
Jag hann inte ta någon bild innan jag åkte söderut. Och DET var en pärs att resa i det här kaoset.

Jag fick bara en liten lapp med ledtrådar på vem det kunde vara som var min pysselvän.
Det var riktigt gulligt. Men jag hann inte lista ut det innan jag åkte. Lappen ligger kvar hemma. :(

Det var ett fint halsband som min lille Albin tycker mycket om att pilla på när jag bär honom, två garnnystan som antagligen ska bli strumpor, har jag aldrig gjort.
En chokladkaka med smak av havssalt, den var verkligen MUMMA! Så nu är jag beroende och måste köpa den hela tiden! :D
Ett te med julsmak, adventste hette det nog. Luktar underbart, men har ännu inte hunnit smaka.
Och så en liten prasselbok till Albin som han tyckte var väldigt spännande.

Det här var jätteroligt och det gör jag gärna om!
Användarens profilbild
Av lotti
Annelithor skickat - fått
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - fått
kvarnvik skickat - fått
little_me skickat - fått
lotti skickat - fått
Maddemoa skickat - fått
MammaTess skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - fått
namera skickat - fått
Oscarsmamma skickat - fått
sjalgalen skickat - fått
smultronbarn skickat - fått
solängel skickat - ej fått
exiteme skickat - ej fått
plutteli ej skickat - ej fått
Användarens profilbild
Av solängel
MammaTess skrev:
solängel skrev:
MammaTess skrev:Tusen tack kära Solängel för den snyggaste mössan ever :love: , finaste garnerna och julgodis :mums: !! Om om ni undrar varför jag öppnade paketet nu så är det för att en liten jultomte sa till mig att jag fick :lol: :tumup:
Vad bra att du gillade mössan, jag hoppades det skulle vara din stil! Passar den? :D
Den var så mycket min stil!! :tumup: Men tror du man kan göra den lite längre genom att blöta och dra den där nere? Jag vill gärna kunna täcka hela örat då det just nu är riktigt riktigt kallt här hemma :)
Och den gjorde förresten succe bland familjen under julen då alla tyckte den var så snygg...så sträck på dig! :tumup: :D
Absolut! Blöt mössan, gärna lite balsam i vattnet och så dra. Det går att forma om ganska bra även om man tovat. Fråga Ellla som gjorde en tröja i storlek Arvid (=80) till storlek vuxen. Det blir nog toppen!
Användarens profilbild
Av solängel
Nu har jag förresten fått min klapp! :vågen:

Ett snyggt armband med tre rader av olika pärlor. Fast numera är det två rader, Alma provade... och en näsduk som extra krya-på-dig-present! :D

Pysslet var material till diadem och hårspännen, Martina är mycket intresserad, lite sött kantband, fyra presentpåsar av papper och min personliga favorit: en bit supersnyggt tyg från IKEA som jag tror ska få bli tygkasse. Kommer att ha snyggaste tygkassen i den här stan! :tumup:

Och några chokladpraliner med salt på. Tyvärr gillar inte jag kombon choklad och salt, men jag vet någon annan som gör det, så det blir toppen!

Men jag vet inte vem min tomte är riktigt. Fast jag vet vad hennes karl heter, tror jag, det stod iaf ett mansnamn som avsändare. :hmm:
Användarens profilbild
Av solängel
Annelithor skickat - fått
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - fått
kvarnvik skickat - fått
little_me skickat - fått
lotti skickat - fått
Maddemoa skickat - fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - fått
namera skickat - fått
sjalgalen skickat - fått
solängel skickat - fått
Användarens profilbild
Av binaem
b]Annelithor [/b] skickat - fått
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - fått
corona skickat - fått
kvarnvik skickat - fått
little_me skickat - fått
lotti skickat - fått
Maddemoa skickat - fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - fått
namera skickat - fått
sjalgalen skickat - fått
solängel skickat - ej fått
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?