Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Magda84
Nu ligger sjalbäbis nr 2 i magen och gror och jag hoppas verkligen att h*n blir lika sjalfrälst som sin storebror! Har kikat runt på lite olika bärskydd men undrar om ni har några tips. Vilket är bäst? jag har BF i februari och bor i Västernorrland så det kommer ju va en ganska lång period med snö och kyla.
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag har bara testat MAM Deluxe, men är jättenöjd med det. Tänk på att om det är riktigt kallt måste fötter och ben bylsas på ordentligt även i bärskydd.
Användarens profilbild
Av June
Jag skulle säga MaM Deluxe eller Vinter, kompletterat med overall vid väldigt kall väderlek.
Av Franneke
Jag håller med ovanstående, vi är väldigt nöjda med vår Mam deluxe.
Användarens profilbild
Av babette
Jag har använt Suse's kindercoat och tycker att den är jättebra! Här där jag bor är det ofta blåsigt, men den har en innerjacka i fleece och en yttervindjacka, så det har varit varmt och gott i den! Många smarta detaljer som t ex olika dragsko som man kan dra åt så att det inte blåser in på barnet. och sen är det jättebra att man kan använda antingen fleecedelen eller ytterdelen och att det finns extra paneler om man vill bära fram! Den var också jättebra att använda med extrapanel under gravidperioden.
Det enda som jag skulle ha önskat med jackan skulle vara att den var lite längre. Mest för min egen del för jag gillar jackor som går ner över baken. men kanske också för barnets skull när de blir uppåt tre år för då är snart fötterna utanför jackan annars.
Förutom detta är Suse´s en superjacka tycker jag!! Jag köpte min 2007 så den har säkert hunnit utvecklas ännu mer sedan dess.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?