Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HannaGerda
Har en easy och en zara och av de så väljer jag alltid easyn på magen och alltid zaran på ryggen. Zaran har någon slags magisk egenskap som gör det väldigt svårt att knyta dåligt vilket är förutsättning nr.1 för bra avlastning :)

Men som med allt annat så verkar smaken vara som baken även vad gäller sjalar så jag säger som thowida välj en du tycker är snygg!
Av Pétronille
Easy care är härlig och vacker men är mer stretchig än andra vävda sjalar och därför avlastar den inte riktigt lika bra om barnet börjar bli tyngre. Den sjal jag tyckt var mest lättknuten och som avlastat mest av alla jag testat (jag bar dottern på ryggen nästan jämt) är BB-slen.
Av Pétronille
PS det är också viktigt att man har en tillräckligt lång sjal, så att man kan dra den två varv runt höften. Det avlastar ojämförligt mycket bättre än ett varv! (Omslutet kryss tänker jag på, den bekvämaste knytningen.)
Användarens profilbild
Av thanisa
jag är en didymosmännsiska. Jag gillar didymos bäst och för har wellen sjalarna varit bäst och sen indio.Jag gillar inte för breda sjalar så hoppediz går bort. En som jag tyvärr köpte lite kort och didymos indio med hampa, hade den varit längre tror jag att det hade kunnat bli en riktig favorit. Längden på mina sjalar har varit till viss del avgörande för vilka jag har trivts med.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?