Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ellasario skrev:
camsch skrev:Jösses!!! Jeeeezus...
:urule:
Jag är mäkta imponerad!!!
Hoppas han blir riktigt, riktigt glad!

:hello: förresten också!
:hello: ^^

Jo han kommer bli jätteglad^^
kommer att få frakta den till Avesta i bitar, sen ska svärföräldrarna hjälpa mig med ett bakstycke och en glasskiva =)
Kommer bara bli fult annars med ramen, eller supermegadyrt :|
Riktigt snyggt och vilket jobb!! :urule:

Ska du fira jul här? :D Vad roligt! 8)
little_me skrev:

Så är det, min sambos föräldrar bor där och vi firar alltid jul hos dem. Mina föräldrar bor på andra sidan Sverige, mitt ute i skogen, så det blir lite knöligt ^^ Något tips på var man kan hitta sista-minuten-men ändå jävligt genomtänkt-julklapp till svärmor eller svärfar? Vi har funderat och gått på stan i flera timmar utan att hitta nåt alls :(

Funderar på en sväng till pick-a-boo, vi hittade en jättefin prydnadstomte där för ett par år sen :)
Ellasario skrev:
little_me skrev:

Så är det, min sambos föräldrar bor där och vi firar alltid jul hos dem. Mina föräldrar bor på andra sidan Sverige, mitt ute i skogen, så det blir lite knöligt ^^ Något tips på var man kan hitta sista-minuten-men ändå jävligt genomtänkt-julklapp till svärmor eller svärfar? Vi har funderat och gått på stan i flera timmar utan att hitta nåt alls :(

Funderar på en sväng till pick-a-boo, vi hittade en jättefin prydnadstomte där för ett par år sen :)
Aha! 8)
Hm, sista minuten julklapp.. beror ju på vad den får kosta och vad du vill ha för nåt.. Finns en lantlivsbutik (som är ganska dyr) men som har 25% på valfri vara dagen innan julafton.
Annars har vi ju Åhlens som brukar ha öppet lite längre än andra.. och i Krylbo finns en inredningsbutik med en massa saker från andra länder och en del hinduistiskt inspirerade saker.. är roligare än det låter! 8) Den ligger brevid tobaksaffären på tvärgatan brevid djuraffären. (inte stationssidan utan andra! )
little_me skrev:
Ellasario skrev:
little_me skrev:

Aha! 8)
Hm, sista minuten julklapp.. beror ju på vad den får kosta och vad du vill ha för nåt.. Finns en lantlivsbutik (som är ganska dyr) men som har 25% på valfri vara dagen innan julafton.
Annars har vi ju Åhlens som brukar ha öppet lite längre än andra.. och i Krylbo finns en inredningsbutik med en massa saker från andra länder och en del hinduistiskt inspirerade saker.. är roligare än det låter! 8) Den ligger brevid tobaksaffären på tvärgatan brevid djuraffären. (inte stationssidan utan andra! )

Hindugrejer är nog inte deras cup of tea..snarare till oss själva då :) lantlivsbutik, vad köper man där då..korv? åhlens ja...smart :)
Ellasario skrev:
little_me skrev:
Ellasario skrev:
little_me skrev:

Aha! 8)

Hindugrejer är nog inte deras cup of tea..snarare till oss själva då :) lantlivsbutik, vad köper man där då..korv? åhlens ja...smart :)
:Hahaa: vad roligt det blev.. jag menade typ shabby chic -inredning eller vad de heter.. en del onödiga grejer kanske.. men mkt fint och fantastiskt diskmedel som luktar lavender.. men det är kanske inte så kul att ge bort eller få i julklapp!! :roll: :app:
Åhlens brukar man ju kunna hitta nåt! :tumup:
Tips på ram är IKEAs.

Det finns en kille som heter David Nilsson som är typ pärlplatteguru (han har varit med i Filofax). Jag har organiserat en utställning med hans grejor och i det ingick en kurs. Han sa att IKEAs ramar var absolut bäst eftersom det finns plats för en pärlplattetavla i dem (och de är relativt billiga). Han hade för det mesta valt den varianten med en svart träram, typ Fjällsta.

(Här är hans blogg med en massa inspiration och praktiska tips http://parlplattor.blogspot.com/)
Signatur skrev:Tips på ram är IKEAs.

Det finns en kille som heter David Nilsson som är typ pärlplatteguru (han har varit med i Filofax). Jag har organiserat en utställning med hans grejor och i det ingick en kurs. Han sa att IKEAs ramar var absolut bäst eftersom det finns plats för en pärlplattetavla i dem (och de är relativt billiga). Han hade för det mesta valt den varianten med en svart träram, typ Fjällsta.

(Här är hans blogg med en massa inspiration och praktiska tips http://parlplattor.blogspot.com/)
Problemet med IKEAs ramar är att de stora bara finns i standardmått, och tavlan är fyrkantig :)
Moson skrev:Har du sett den här sidan apropå tv-spelspyssel?
http://www.spritestitch.com/
har varit inne på detdär forumet i perioder..får lägga upp bilden nu när den är klar :)
=) några pärlor har lossnat, men vi har bestämt att vi ska utöka tavlan lite, och rama in den ordentligt. Just nu så buktar den i mitten och är inte så superstabil..men jag är nöjd ändå :)
oh så cool den blev. D måste ju blivit superglad.

synd vi inte hann ses innan vi åkte iväg men jag måste ändå ner till mamma snart så då får jag ta en sväng till er med
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?