- sön dec 19, 2010 18:56
alltså og, ng, sport osv (om det nu finns fler?) och vilken är mest lik fejkergon på tradera?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thowida skrev:Oj, shit det var ingen enkel fråga.sorry
Skillnaden mellan OG och NG är att sittdelen i NG är mer skålformad och så tror jag det var något med vadderingen av midjebälte och axelband![]()
OG eller classic som den också heter har ju det där broderade bandet tvärs över ryggpanelen.
Sport har längre axelband och är högre i ryggen
Performance är ju annat material med någon syntetblandning som ska göra den tunnare.
Som jag förstått det har de haft ergo NG som förebild för "tradera-selen"
liten06 skrev:Bra sammanfattning av thowidathowida skrev:Oj, shit det var ingen enkel fråga.sorry
Skillnaden mellan OG och NG är att sittdelen i NG är mer skålformad och så tror jag det var något med vadderingen av midjebälte och axelband![]()
OG eller classic som den också heter har ju det där broderade bandet tvärs över ryggpanelen.
Sport har längre axelband och är högre i ryggen
Performance är ju annat material med någon syntetblandning som ska göra den tunnare.
Som jag förstått det har de haft ergo NG som förebild för "tradera-selen"![]()
Aha, vi har nämligen en sån där tradera"ergo" som vi älskar men jag vill ha en riktig och då vill jag ju gärna veta vilken det är vi ska ha!
Tack för beskrivningarna
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?