Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har skaffat en ergo baby carrier och har inte provat den hemma än. provade den i affären och tyckte den kändes bra så jag chansade+att jag varit sugen på en bärsele länge..
Men du som har den,vad tycker du om den?
Min pojke fyller 6 månader snart och ska väl funka till han?
Det enda jobbiga som jag upplevde i affären var att han inte riktigt satt i mitten av selen och att benen inte riktigt hängde sådär "snyggt" i grodposition eller vad man nu ska säga..
Men det kanske kommer? :hmm:
Vill helst använda den till att kunna ha han där när jag städar osv.. Men också till promenader utomhus.. Men vad har man på barnet när det är så kallt ute?
Vi älskar vår! Det är nog väldigt individuellt hur den sitter på olika personer, men du verkar ju trivas med den, den behöver ju sitta bekvämt för att man ska kunna bära länge!

Min erfarenhet är att barn liksom växer i den eftersom sittdelen ibland är något bredare än barnet är mellan knävecken i din sons ålder. Ett tips är att ta ett kort band och knyta runt sittdelen så att den tillfälligt blir smalare, hänger du med?

Kläder beror ju på temperaturen, men här är huvud och fötter det mest känsliga. Jag gissar att du inte har bärjacka eller bärskydd? Om inte så ullunderställ, fleecekläder och overall. Väpnarluva och fuskpolo är också skönt. Varma tossor/skor som skyddar mot vinden. Prova att gå ute någon halvtimme i början och känn efter sen om han blivit kall någonstans!
petraokalle skrev:Vi älskar vår! Det är nog väldigt individuellt hur den sitter på olika personer, men du verkar ju trivas med den, den behöver ju sitta bekvämt för att man ska kunna bära länge!

Min erfarenhet är att barn liksom växer i den eftersom sittdelen ibland är något bredare än barnet är mellan knävecken i din sons ålder. Ett tips är att ta ett kort band och knyta runt sittdelen så att den tillfälligt blir smalare, hänger du med?

Kläder beror ju på temperaturen, men här är huvud och fötter det mest känsliga. Jag gissar att du inte har bärjacka eller bärskydd? Om inte så ullunderställ, fleecekläder och overall. Väpnarluva och fuskpolo är också skönt. Varma tossor/skor som skyddar mot vinden. Prova att gå ute någon halvtimme i början och känn efter sen om han blivit kall någonstans!

Ta ett kort band och knyta runt sitt-delen?
Nää jag hänger inte med :?

Nu har jag mest burit på rygg och bara inomhus just för att jag inte vet hur jag ska klä honom så han inte fryser,men du gav mig lite tips,tack :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?