Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Kort som Nora gjort (med lite hjälp av mig), superenkla att göra även för små barn (har skrivit i bloggen hur vi gjorde om någon vill veta, men i korthet är det kraftigt papper, färgat papper, limstift och hålslagare).
Bild

Jullandskap i ständig förändring med figurer av äggkartong och flörtkulor:
Bild

Och när Nora kliver upp i morgon har jag gjort en liten tomtedörr på väggen (vår list är ganska hög, men själva stegen i stegen är av tandpetare, så kan ni jämföra storleken). I gungstolen ligger ett chokladhjärta som tomten har lämnat till Nora (tomtenissen själv är ganska blyg och syns inte till så ofta). Idén har jag stulit rakt av från smilerynker.dk
Bild
Användarens profilbild
Av puppan
Älskar lilla tomtedörren :loving:
Användarens profilbild
Av noranora
Tack :) Nora gillade dörren, så fort pappa kom hem skulle hon visa "titta, pappa, titta, u-ä!" (u-ä = tomte, i det här fallet)
Användarens profilbild
Av annelithor
Men guuuuuud så undebart söt tomtedörren var!! Snor idén rakt av på stört :love: :loving: Tuva-Li älskar när man pratar om små tomtar som kanske finns :D
Av kimjo
ja, tomtedörren var verkligen supersöt!

den här idén kommer jag också låna friskt av. Det är roligt, man kan ju anpassa den beroende på vad som är lämpigt hemma, kommer tomten från taket, från ett skåp eller som här långt ner från väggen...

tack för inspirationen!
Användarens profilbild
Av Fryle
Väldigt fint alltihop!
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag fick världens inspiration av de här fina korten så jag klippte egna granar igår. jag "råkade" klippa kanterna med mönstersax, det blev jättefin, lite böljande, kvistigt :D

Ska hålslå fint papper, till kortgranens julkulor.

Så tack för tips och inspiration!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?