- mån dec 13, 2010 22:55
Okej, nu har jag fastnat lite för ull igen. Först ut är en sjalmamma med sjalbarn på ryggen
Tänkte hon skulle få stå och vara fin någonstans i huset, det är bra med oömma och lekvänliga prydnadssaker.

Sedan kommer två julänglar, den röda är till min farmor och den lila ska Nora ge till pedagogen på Öf (lite svårt att se vingarna mot den vita fönsterbrädan):

Luciakrona som jag svängde ihop till Nora i dag på förmiddagen när hon, efter att ha sett luciamorgon på Svt, hastigt och lustigt skulle ha en luciakrona och inte kungakrona som hon pratade om igår ...

Mat till en kompis son:

Väska jag sydde till en kompis som fyllde år härom dagen:

Alltså, jag kan inte få nog av att pyssla! Är det en sjukdom? Ett beroende? Finns det medicin?

Sedan kommer två julänglar, den röda är till min farmor och den lila ska Nora ge till pedagogen på Öf (lite svårt att se vingarna mot den vita fönsterbrädan):

Luciakrona som jag svängde ihop till Nora i dag på förmiddagen när hon, efter att ha sett luciamorgon på Svt, hastigt och lustigt skulle ha en luciakrona och inte kungakrona som hon pratade om igår ...

Mat till en kompis son:

Väska jag sydde till en kompis som fyllde år härom dagen:

Alltså, jag kan inte få nog av att pyssla! Är det en sjukdom? Ett beroende? Finns det medicin?
~med N (född 0803) och A (född 1303)~
www.narabarn.se
www.narabarn.se